Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

5/5, svårt att misslyckas med en avatarbild på en av de coolaste snutarna som finns. Enda jag saknar lite är hans puffra men då hade bilden blivit för stor och det hade ju inte varit rättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser ut som en avslappnad snut i nån amerikansk tv-deckare. 4/5 kulor i magasinet.

 

Själv fixade jag mig en ny avatar som fick lite färg för att inte vara helt grå och neutral. Vore kul att fåå lite feedback på den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är irriterande, för att den känns som "just det, det är den där stilen av… vad fasen heter tecknaren? Vet inte, men det är som i den där animén… vad den nu heter, vilken ÄR det jag tänker på… eller är det den där… nej, det är mer i stil med… eller vad? Vilken tänkte jag på? Det ligger där i bakhuvudet… eller vad? Vad tänkte jag på? Nu försvann det… Vafan! Var började jag? Var är jag? Vad heter jag? Mer kaffe…"

 
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...