Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag gillar posen med de glittrande himlakropparna i bakgrunden. Väldigt sprättigt. Jag kommer dock alltid att tänka på JP från Redline när jag ser bilden. Kanske en avlägsen släkting i en annan del av rymden! 4,5/5.

 

 

Halvvägs in på månaden, men inte för sent för julpynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2/5. Det är en helt okej visningsbild, men inte mer än så. Den kanske skulle se bättre ut om man minskade bilden lite och satte en svart, tunn ram runt bilden.

Jag har då lite hastigt valt en ny visningsbild; tyckte den var ganska fin. Lite mörk och glimrig som passar bra nu till vintertider. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan.  :|

"På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!"

Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Ashaz:

Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan.  :|

"På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!"

Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet.

photo-2244.pngDet är egentligen en rektangulär bild, exakt denna till vänster! Grejen är att tumnaglarna blir kvadratiska och 100x100 pixlar, och jag har inte lyckats komma på hur man kan ändra hur visningsbilder ska visas, om man kan ändra dem. (Om jag verkligen försökte så skulle jag förstås kunna ändra det, men om det inte görs rätt så kan det ju bli layoutproblem.)

Nu när du kommenterar min nuvarande bild (jag hade en annan i juni 2016) så kommer jag förresten på att källan kanske skulle passa dig. (Jag vet att du inte kommer att läsa den, men jag vill ändå ha ursäkten att skriva om den. 😉)

Men nu var det ju bildbedömning. Jag måste säga att jag gillar din bild. Det är väldigt "du": 80-tal, korthårig animetjej, "VHS-kvalitet"… Klassiskt tufft motiv: beslutsam blick och handlingskraftig ställning typ "striden har bara börjat".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...