Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Samma gamla chibi som jag inte gillar. Nu med en tomteluva som inte matchar alls.

Luvan i jättehög saturation och skarp kontrast. Resten i precis tvärt om och dess utom ljusare.

Jag har faktiskt funderat på det. Känner också att luvan är för "skinig".

Samtidigt är din luva galet mörk :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips är även att titta i Mys signatur.
Fast där står namnet på engelska. På svenska använder vi ett annat system för att transkribera ryska namn, så stavningen blir annorlunda.

 

Hm, vad ska man sätta på ovanstående bild, då? 2/5? Undrar vad jag får för min icke-existerande bild...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1,5 av 5 - Lite för grått och murrigt för mig. Det ska vara färgglatt nu runt julen. ;)

 

Gillar din avatar grymt mycket. Delvis för den grymma tecknarstilen (vem är det som är tecknaren egentligen) samt för hur mystisk personen i avataren känns. Lite som dig själv kanske!

 

Hehe... *känner sig dold i mystik* Det är hur som helst huvudpersonen i Night School, en ung tjej med lite speciella krafter. Så ja, hon är lite mystisk.

 

Nåja, oavsett hur vi transkriberar ryska namn så är "Svetlana Chmakova" namnet som tecknaren i fråga ger ut sina serier under. Själv kan jag inte läsa det ryska skriftspråket för fem öre. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv kan jag inte läsa det ryska skriftspråket för fem öre. ;)
Ryska namn är ett helvete. Det finns en liten sammanfattning på TT:s hemsida där det förklaras hur man översätter mellan svenska, engelska och tyska, men jag vet inte om den är komplett eller ens korrekt. Dessutom är det vissa bokstavskombinationer som verkar kunna översättas olika i olika namn...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Vet inte vad den föreställer och tycker varken den var speciellt snygg eller speciellt "du". 2/5.

 

 

 

Slängde ihop denhär på fyllan 6 på morgonen efter en natt på stan, så ingen aning hur den blev. får väl göra om när jag är klar i skallen. :rolleyes:

Bonuspoäng om ni ser vem det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...