Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

3/5 - Snyggt motiv, önskar bara att avataren hade varit större...

 

jag blir förvirrad när My inte har en shota pojke som alla misstar för en loli tös :surprised:

Jag kände att det var dags för en förändring, men de söta gossarna kommer säkert tillbaka igen senare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Heh, nej, inget som står ut nej xD, men vet inte, gillade Nanami när jag såg henne, dock inte i hennes chibi-form, den bilden av henne som jag riktigt gillar så smälter hon in i bakgrunden för mycket så hon är väldigt svår att klippa ut utan fel -.-' så jag klippte ut en chibi av henne ist, då den passade bra som avatar också,

 

Men din bild ger jag nog 5/5 faktiskt, den är intressant..... och mörk..... en perfekt kombination i princip :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

1,5 av 5. Avatarer av denna storlek vinner mycket på att beskäras så att man får en närbild (visar bara ansiktet) eller åtminstone en halvbild (visar halva kroppen), och även om bakgrundsfärgen i bilden ligger nära bakgrundsfärgen på sidan så syns en skillnad, och då är nog en ram runt bilden att föredra. Men valet av motiv var det inget fel på, sämre har man ju sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4/5, bra färger och skärpa och motiv och allt sånt!

 

Han den där Yasu ser inte bara cool ut, han verkar vara det med.

Ge dig på Nana vetja. Om vår MAL-kompabilitet är något att gå på kommer du kanske att bli lika mansförälskad i honom som jag blev! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ge dig på Nana vetja. Om vår MAL-kompabilitet är något att gå på kommer du kanske att bli lika mansförälskad i honom som jag blev! ;)

Jo jag ska se Nana någon dag men när det blir är en annan femma. Har ju iof ingen animé jag följer nu direkt så det kanske vore något.

 

Amardas bild får 3,5/5, har ingenting att klaga på men ingenting som heller sticker ut med den. Vart kommer den ifrån förresten? Tycker jag känner igen den men kan inte sätt fingret på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart kommer den ifrån förresten? Tycker jag känner igen den men kan inte sätt fingret på det.

Det är Katsura från Gintama. (Se den!... och Nana när du ändå håller på!)

 

Stark och skarp bild. Jag gillar doktorn i Shiki, han är en kul och intressant karaktär. 4/5.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...