Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Zaphod: O.B.S Det är en Kajman och så har den tejp runt nosen ju. Men det var spännande att få dit den. ^_^ Och i sommar ska vi prova och ha den i koppel.

 

Även om den har tio meter silvertejp runt nosen är den läskig och äcklig. Men det är ju bra att någon har en hobby för dom så de kan ta hand om djuren, bara de bor i en annan stad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vilken söt orm, hade själv en liten (150cm) Majsorm som hette Kola, fick göra mig av med henne bara för att min farsa's nya brud hatar kräldjur. Jävla bitch! :rolleyes:

 

Dock så fort man flyttar hemifrån så skall jag iaf ha en nya cornsnake, helt perfekta i storlek för mig som inte har så mycket plats.

 

Kräldjur är för söta btw! *krama*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vilken söt orm, hade själv en liten (150cm) Majsorm som hette Kola, fick göra mig av med henne bara för att min farsa's nya brud hatar kräldjur. Jävla bitch! :shock:

 

Dock så fort man flyttar hemifrån så skall jag iaf ha en nya cornsnake, helt perfekta i storlek för mig som inte har så mycket plats.

 

Kräldjur är för söta btw! *krama*

 

Är en och en halvmeter (1,5 meter) litet för ett mpnster!?

Hua..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är en och en halvmeter (1,5 meter) litet för ett monster!?

Hua..

 

Monster? Det enda monstret i min familj är nog jagsjälv, min Kola var knappast nått monster hon brukade älska när jag kliade henne på huvudet och på magen. :D

 

-----

Kom på ju att jag måste posta en bild på min tattuering också annars får man väl spöstraff, denna bilden är från samma dag jag gjorde den (20/10-2004)

 

Tid: Den tog 3timmar att göra(hade ingen paus)

Känsla: Smärtan var för jävlig!

Läketid: Ca 2½ vecka

Resultat: Mer än nöjd!

Övrig fakta: Min första och enda tattuering!´

Kostnad: Ca 2500kr

Gjord hos: Circle Tattu i Sundbyberg

 

jojjostattu1pm.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mustela ,Sandera och Ryuji...Thanks! =)

 

Offtopic: Har ni sett dennis i BigBrothers? Stora över hela ryggen :P

 

Aha jag såg väl cp programmet någon dag och fick syn på den grabben, dock tycker jag själv att de är alldelles för stora. De blir för blaffigt! -.-

Gillar dem inte alls faktiskt dock om de hade varit mindre färg på dem kanske det skulle ha sett bättre ut. De är för svarta!

Min tattuering har blivit mindre svart nu så den ser mera naturlig ut these days! Den blir alltid bättre med tiden. :D

 

Skönt att man äntligen fick göra den iaf, har längtat efter min tattuering sedan jag var 7år gammal. Min morfar var sjöman så jag blev super impad av honom som liten. Han hade ganska mycket tattueringar!

 

Dock rätt tattuering på rätt ställe och rätt kropp är mitt motto, jag vill inte ha några piercings(inte gilla!) eller några flera tattueringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Här har ni min brorsa(Snake-servant)

Bisse.jpg

Lite suddig bild menmen.

Här har ni en bild på mitt och 2 andra marsvin.

http://img.photobucket.com/albums/v230/Dubbiz/Jagosvinen.jpg

Mitt är det åt höger, egentligen är var det faktist min brorsas

+ att ja, ni förstår hon e död. Vi har haft 2 andra marsvin som numera

också är döda TT_TT OBS!!Detta är en gammal bild, så bedrövlig ser

jag inte ut numera!!

En bild på mig till sist.

Mememe.jpg

Hmm, inget o säga om den bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, han såg liten ut. Men det kan bero på bilden.

 

Jaha...då kommer nu ändå bilderna på mig. Första...halvseriös.

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/fluff.jpg

 

Andra... lite mer tråkig. Har klippt mig nu, så mitt hår ser inte lika tråkigt ut som på den bilden. Kan också tillägga att jag aldrig blir bra på kort. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...