Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Kan ju inte vara sämre än Sceleris.

 

lolfailurex100.jpg

 

(Något dålig bild.)

 

Just det, det var du som totalt krossade mig på det där arkadfightingspelet på UppCon 06? :)

 

Heh, jo. :P

 

Boda: Hur föreställde du mig då? :)

 

hmm lite mulligare (inte fett alltså) en liten odling i ansiktet som sceleric ungifär... och ett mer äldre utseende... aningen mörkare hårfärg samnt små krullit och längre kan nog inte säga nogot mera... AA en sak till du ser lite ut som en serie mördare :P i bilden dvs.. hade nog förreställt mig en mer avslappnat utseende. hoppas du inte tar illa upp nu bara :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju inte vara sämre än Sceleris.

 

lolfailurex100.jpg

 

(Något dålig bild.)

 

Just det, det var du som totalt krossade mig på det där arkadfightingspelet på UppCon 06? :)

 

Heh, jo. :P

 

Boda: Hur föreställde du mig då? :)

 

hmm lite mulligare (inte fett alltså) en liten odling i ansiktet som sceleric ungifär... och ett mer äldre utseende... aningen mörkare hårfärg samnt små krullit och längre kan nog inte säga nogot mera... AA en sak till du ser lite ut som en serie mördare :P i bilden dvs.. hade nog förreställt mig en mer avslappnat utseende. hoppas du inte tar illa upp nu bara :(

 

Jag är iofs endast 17 år gammal. :) Jag hade långt och lockigt hår för typ 1-2 år sen. :D Mjo.. ser lite stel ut på den dära bilden, sen blev det röda ögon också.

 

Sceleris: Har redan planer på att seriemörda dig (hur det nu går till), så det är lugnt. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju inte vara sämre än Sceleris.

 

lolfailurex100.jpg

 

(Något dålig bild.)

 

Just det, det var du som totalt krossade mig på det där arkadfightingspelet på UppCon 06? :)

 

Heh, jo. :P

 

Boda: Hur föreställde du mig då? :)

 

hmm lite mulligare (inte fett alltså) en liten odling i ansiktet som sceleric ungifär... och ett mer äldre utseende... aningen mörkare hårfärg samnt små krullit och längre kan nog inte säga nogot mera... AA en sak till du ser lite ut som en serie mördare :P i bilden dvs.. hade nog förreställt mig en mer avslappnat utseende. hoppas du inte tar illa upp nu bara :(

 

Jag är iofs endast 17 år gammal. :) Jag hade långt och lockigt hår för typ 1-2 år sen. :D Mjo.. ser lite stel ut på den dära bilden, sen blev det röda ögon också.

 

Sceleris: Har redan planer på att seriemörda dig (hur det nu går till), så det är lugnt. ;)

 

Blekare och med huggtänder och du ser ut som en vampyr (inget negativt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ok inte varit med så länge så vart allt för många bilder o kolla på. :P

 

Men postar upp ett par på kungen i hans olika element. :)

(Ni får påpeka o klaga om det blir för många, men har väl o ta igen?)

 

Lärt mig Hado av Ken. :P

Bild20.jpg

(Hade lite o göra den dagen) :blush:

 

På väg hem från en midsommar på Öland:

PICT0251.jpg

 

Åker på spö. :D

PICT0033.jpg

 

Bild exet tagit 3-4 år sen:

gammal1.jpg

 

Bara jag o några polare:

Bild14.jpg

 

Lägger upp bilder på mina tatueringar. :P

Ska bli kul o se om nån känner igen dom. :)

 

1a som gjordes:

Bild15.jpg

 

2a som inte är klar än:

Bild33.jpg

 

Så var det klart! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kakan, vad har du gjort med ditt hår? :D

 

Paddan: Hans avatar är Tsukino från Yakitate Japan. Hon var anledningen till att jag såg den serien i princip :)

 

svärtat det ;P

 

Tsukino <3

 

paddan: din skojare där :P vem var det nu som skulle låna doa4 av mig? XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...