Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Ful som fan, vet.

 

Varför lägger du upp en bild då?

 

"Åh nej, tyck synd om mig för jag tycket att jag är ful och vill ha uppmärksamhet!" *snyft*

 

@Gravskopan: MATORGASM!

Jag vet inte med dig och hur du tycker Soleher, men jag tycker inte det är befogat att skriva så. Men vad vet jag vad som är brukligt numera?

 

Darki, lite dåligt självförtroende tror jag =). Du är inte ful så vitt jag kan se och ta ett tips från en som tror sig ha varit i liknande situation som dig och uppskatta dig själv istället.

 

När jag var mindre så tyckte jag också att jag var ful, dock så led jag inte för det, jag resonerade med det som om det bara var så och det var inget mer med det. Jag tror dock inte det är så bra att tänka så, då man trycker ned sig själv rätt så mycket och folk får en tendens att skriva saker som att man tycker synd om sig själv direkt man försöker yttra kommentarer som så.

 

Folk vet redan hur jag ser ut, men jag skall nog ändå lägga in en lite mer uppdaterad bild snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ful som fan, vet.

 

Varför lägger du upp en bild då?

 

"Åh nej, tyck synd om mig för jag tycket att jag är ful och vill ha uppmärksamhet!" *snyft*

 

@Gravskopan: MATORGASM!

Jag vet inte med dig och hur du tycker Soleher, men jag tycker inte det är befogat att skriva så. Men vad vet jag vad som är brukligt numera?

 

Lol, Internet!

 

Nä... Det var väl inte direkt snällt sagt, men jag stör mig på folk som ser helt normala ut, eller ja, som inte är fula säger att dom är det bara för att folk ska säga att dom inte är det... Suck!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så sant, jag kan förstå sådant, även om det kan vara onödigt ibland.

 

Man kan bli frustrerad över folks oförmåga att tro på sig själva och istället trycka ner sig själv, vilket i sin tur gör att man ibland kan bli less på att försöka hålla masken och bara ryta till åt dom och hoppas dom förstår annat än att bra vara självömkande.

 

Jag säger dock att man måste försöka förstå ibland och inte reagera på allting, det är just som du säger, Internet. Det är lättare att behärska sig själv på internet än i verkligheten då hastigheten oftast är för hög, hehe.

 

Men, men... life goes on...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en fetjävel. Ja, det är därför jag är ful.

*Suckar*

 

Nu får du skylla dig själv litet, Darki.

 

Om du tycker du är fet, har du inte sett fet, detta är fet.

 

Sedan så beror det rätt så mycket på hur gammal du är, det är enkelt att bli av med mindre fetma om man vill och att bara klaga på det löser ingenting, då har tyvärr Soleher, helt rätt.

 

Du kan inte vara självömkande på grund av vad du är, för då har du redan gett upp och då är det bara onödigt att kommentera på det, för då kommer folk bara att reagera som Soleher.

 

Men, men, sedan tycker jag inte alls att du ser fet ut, du ser ut som en helt normal ung pojke på bilden. Var stolt över dig själv istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte med dig och hur du tycker Soleher, men jag tycker inte det är befogat att skriva så. Men vad vet jag vad som är brukligt numera?

 

Lol, Internet!

 

Nä... Det var väl inte direkt snällt sagt, men jag stör mig på folk som ser helt normala ut, eller ja, som inte är fula säger att dom är det bara för att folk ska säga att dom inte är det... Suck!

Men sen har du fått ett antal varningar av oss för ditt beteende här på forumet och irc, så du kanske skulle ta och knipa igen istället för att posta som du gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, hur mycket jag än vill fortsätta trolla, så får jag väl hålla med Herid...

Om du vet att du trollar så kanske du borde tänka efter innan du trycker på "Skicka". Isen är tunn, du vet.

 

 

 

Men jag håller faktiskt med om att webbforum som detta inte är en plats för vare sig fiskning efter komplimanger genom att snacka ner sig själv ELLER vanlig, hederlig självömkan. De flesta vill inte lyssna på främlingars problem. (Men det går också att diskutera sina problem här, om man för fram det just som ett diskussionsämne och inte bara en soptipp för självklagomål... även om det finns lämpligare forum.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

herid13.jpg

Well, jag sade ju att jag skall uppdatera min bild lite och här är det!

 

Tagen nyss i min egen hall. Lite orakad kanske, men well, funderar på att skaffa mustasch och getskägg.

 

Bara för att visa lite radikaler så har jag lite länkar nedan;

Mitt första afro - 030405 - I slutet utav ettan på gymnasiet.

 

Min första skallighet - 030504 Morsan tvingade mig att klippa mig här, inför mitt första Anime-konvent, och då tog jag bort allt!

 

Mitt största afro hitills - 050913 - Äntligen hade jag lyckats spara upp det igen efter skalligheten.

 

Snöafro - 080404 En kortare frisyr som jag klippte mig till när jag skulle till Fjälls före Japanresan.

 

Well, well, och nu cirka fyra månader efter hemkomsten från Japan så ser vi hur det har lyckats växa till sig. Snart är det nog det största afrot jag någonsin haft, om det inte redan är det, svårt att avgör.

 

Men, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill också ha afro :(.

Hur länge har du sparat håret? ^^

Få se... det beror på hur man ser det. Jag har klippt mig för inte allt för länge sedan, tog typ bort halva.

 

Men om vi utgår från då jag var skallig och lät det växa ut igen så tar det ca 6 månader att växa från skallighet som på denna bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

herid13.jpg

Well, jag sade ju att jag skall uppdatera min bild lite och här är det!

 

Tagen nyss i min egen hall. Lite orakad kanske, men well, funderar på att skaffa mustasch och getskägg.

 

Bara för att visa lite radikaler så har jag lite länkar nedan;

Mitt första afro - 030405 - I slutet utav ettan på gymnasiet.

 

Min första skallighet - 030504 Morsan tvingade mig att klippa mig här, inför mitt första Anime-konvent, och då tog jag bort allt!

 

Mitt största afro hitills - 050913 - Äntligen hade jag lyckats spara upp det igen efter skalligheten.

 

Snöafro - 080404 En kortare frisyr som jag klippte mig till när jag skulle till Fjälls före Japanresan.

 

Well, well, och nu cirka fyra månader efter hemkomsten från Japan så ser vi hur det har lyckats växa till sig. Snart är det nog det största afrot jag någonsin haft, om det inte redan är det, svårt att avgör.

 

Men, men...

 

Respekt till frillan. :)

Grymt cool. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...