Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...

Detta är värt att tänka på om man gillar anime.

Mycket välstrukturerade tankar om något jag brukade tänka på alldeles för mycket för några år sedan, och en god påminnelse om varför jag inte längre tittar på så mycket anime. Inte på grund av fansen, utan på grund av det faktum DVDer för det jag vill köpa faktiskt finns, medan pengarna för mig att köpa detta inte gör det, och de flesta nya animeserier som Crunchyroll visar tilltalar mig inte längre. Dock när jag ser klippen som han visade känner jag lite saknad för mediet, och tänker att det snart vore dags att spendera några hundringar på DVDer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag tyckte inte om Wandering Eye så mycket, men det här var riktigt coolt. Weebl drar Savlonic i en intressant riktning. Jag tror jag fortfarande tycker bäst om Electro Gypsy för att den är så jäkla rolig, men den här är bättre rent musikaliskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte om du länkar videon för att du vill starta en diskussion eller för att du håller med om vad han säger om den länken jag länkade och länkar den för att försöka "sätta mig på plats"?

Jag ville peka ut problemen med det som sägs i videon, för dig och andra som läser tråden. (och ja, jag håller med om det som sas i videon jag länkade till)

Jag har inget emot om det startar en diskussion, men det bör i så fall ske i en separat tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...