Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora YouTube-tråden


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

 

 

som MC-människa så

jag kommer aldrig att kunna eller ens försöka köra som dom där herrarna.. men man måste beundra dom.. dom flyttar gränserna för road racing helt klart :)

 

för er som inte vet är Isle of man TT ett lopp som går efter vanliga gator. Man stänger helt enkelt av vägen under den veckan.. dvs inga avåkningzoner etc..och snittfarter på 200km/h+

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

som MC-människa så

jag kommer aldrig att kunna eller ens försöka köra som dom där herrarna.. men man måste beundra dom.. dom flyttar gränserna för road racing helt klart :)

 

för er som inte vet är Isle of man TT ett lopp som går efter vanliga gator. Man stänger helt enkelt av vägen under den veckan.. dvs inga avåkningzoner etc..och snittfarter på 200km/h+

Där kan man snacka om ballar av stål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Första delen av den uppmärksammade, gruppfinansierade (Kickstarter) spelsdokumentärserien om hur kvinnor porträtteras i tevespel.
 
För den som missat det så var det en kvinnlig kulturkritiker som startade ett projekt på Kickstarter, ett projekt för att i videoform alltså beskriva mönster och trender vad gäller kvinnor i tevespel under årens lopp. Låter väl ganska oförargligt? Hon bad om 6000 dollar för att täcka produktionskostnader, spelinköp och sådant, och möttes av extremt motstånd från "gamer"-kulturen. Ni vet, en massa hot om våld, sexuella anspelningar, nedtryckningar och otrevligheter. "Jävla feministluder", typ såna grejer. Slutet gott, allting gott, för trots hatkampanjen mot henne, eller kanske tack vare den, så fick hon in strax under 159 000 dollar.
 
Nåja, här är alltså första delen. Jag har inte sett den själv ännu – klockan är för mycket. (Eller, för tidig?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag önskar att jag kunde japanska och hade mer tid för nördande, då hade jag tittat och lyssnat på röstskådisprogram!

 

Här är några klipp med Yōko Hikasa (Mio i K-On och en miljon andra roller) som knasar sig i olika röstskådispromotionsammanhang.

 

 

Men det är inte så att jag bara vill glo på tjejer! Videotips från Zeedox: "From Episode 4 of Tokyo Encounter, Tomokazu Sugita, Sakurai Takahiro and Nakamura Yuichi do their best Wakamoto impersonations while playing a YuYuHakusho fighting game. They all decided to pick Chuu, the character Wakamoto voiced on the YYH anime."

 

http://www.youtube.com/watch?v=fNkATKq0bUw

 

Aoi Yūki (knasröst Ringo-chan i Danshi Kōkōsei, moéröst Madoka i Madoka Magica, släpröst Noël i Soranowoto) var gäst i ett annat avsnitt. Deras reaktion när hon säger att hon är yngre än spelet de ska spela var kul. :colonthree:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qqtCcnS3t8w

 

Se även Volblas Youtube-länkar i OreImo-tråden.

Redigerad av Sceleris
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...