Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp?


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

Ha ha ha, jag tänkte posta i den här tråden för att fira att jag äntligen fått tag på Gundam, men jag hittade inte tråden... var fasen låg den nu igen?

 

Sen insåg jag att det inte fanns någon "köpt"-tråd i animéforat… Den låg i mangaforat.

 

Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre…

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre…

:P

 

Tsss...

Köpte Haruhi 7 och Kanon 1 (3 avsnitt på en R2-DVD, z0mg) i januari.

Den här månaden blir det Kanon 2 samt AyuMayu Gekijou (eller AyuMayu-teatern som zimeon skulle säga). 4500 för fyra miniavsnitt svider iofs, men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ha ha ha, jag tänkte posta i den här tråden för att fira att jag äntligen fått tag på Gundam

Pics or it didn't happen! icon_wink.gif

 

Red.: Såg bilderna på Zmanga, så jag är nöjd. ;)

4500 för fyra miniavsnitt svider iofs, men men...

4500 yen, får man hoppas...? ^_^;;

 

 

 

 

Får återkomma till tråden när jag fått hem min beställning. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just fasen, folk _köper_ ju inte animé längre…
Jag funderade en stund på det sär, och för en stund känndes det som att det även gäller mig. Det känndes som att jag varken köpt eller kollat på något på SJUUUUUUUUKT många år. Sedan kom jag på att det inte stämmde. Ty jag köper ibland(Hur fan har ni annars tänkt att jag ska kunna kolla på något, barn?), fast jag kollar nästan aldrig. Jag kollar mest på "vanligt"(Elller riktig) tecknad film. Det är ganska skoj, faktiskt. Och om jag bara får tillbaka mina VOTOMS-VHS;er ska jag minsan kolla klart på dem. Sedan har jag lite annat jag inte kollat klart på, typ...

 

...Ojdå, det var kanske inte det här det skulle handla om. Jaja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vill köpa all anime jag ser. Men då skulle jag vara tvungen att jobba som prostituerad och leva i en lägenhet på 5kvadrat och enbart ha en TV och DvD.

 

Nej jag gör en lista på allt jag vill ha, och sedan när ekonomin tillåter det så ska jag köpa loss dem. Dvs, när jag studerat klart och börjat jobba :) (eller vinner på lotto)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boxar är härliga, köper bara det om det är möjligt. Helst LE versioner också :D Dock längesedan jag köpte något nu men ska göra det nästa månad. Då blir det nog en GTO eller Wolf's Rain box.

 

vill köpa all anime jag ser. Men då skulle jag vara tvungen att jobba som prostituerad och leva i en lägenhet på 5kvadrat och enbart ha en TV och DvD.

 

Nej jag gör en lista på allt jag vill ha, och sedan när ekonomin tillåter det så ska jag köpa loss dem. Dvs, när jag studerat klart och börjat jobba :) (eller vinner på lotto)

Eller när du blivit prostituterad och lever i en lägenhet på 5 kvadrat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...