Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Taco Ninja

Någon att snacka med om anime på MSN Messenger?

Rekommenderade inlägg

Vet inte om det bara är jag som inte har speciellt många att snacka med om anime/japan relaterat på sin messenger lista, så därför tog jag mig friheten att göra denna tråd där folk kan posta sina messenger adresser (msn, yahoo, icq etc) så kan folk lägga till varann för att få fler likasinnande på sin lista att prata med, så då börjar jag

Msn: patricka25@hotmail.com - bara att lägga till och lära känna! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
vart kan man köpa emo stuffs? måste ha något vasst så jag kan skära mig

Kan tyvär inte komma på nån för tillfället:/ men ta kökskniven sålänge tills du hittar nått bättre vet ja! xD

=========================================================

Min msn hittar ni här under om ni trycker på knappen "Msn" :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kakan ville inte ha mig som en kontakt på msn han svara inte på min inbjudan iaf :P taskigt den som bor närmast också :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Kakan ville inte ha mig som en kontakt på msn han svara inte på min inbjudan iaf :P taskigt den som bor närmast också :D

haha, vafan, har inte varit online än ^^ grinolle :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag addade alla här om det var lugnt iofs så skulle ni annars inte skrivit, men hoppas det var lugnt allrafall. Jag gillar verkligen det här forumet (så lite som jag varit här) och att ha någon på msn som kan ge direkt tips till någon anime eller manga är ju svin fint.

Här är min msn ifall någon är intresserad utav den: shobb84@gmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu