Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Efterfrågan kan vara en orsak, några andra kan vara att figurerna är mer detaljrika och bättre kvalitet, vad jag vet så görs prototyper i Japan för att sedan tillverkas i Kina för att sedan säljas i japan och resten av världen, men man märker nu att många figurer försenas i dag än när jag börja samla i mitten av 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har äntligen hämtat ut Yagyuu Jubei-figuren, ca 2,5 månad efter alla andra tack vare ToysLogic. Pics:

 

Närbild på det snyggt detaljerade ansiktet

GcwkGcUgC.jpg

mxbBuESGh.jpg

Övriga bilder

UxvTHJcIu.jpg

lGuIZufFp.jpg

eeuPNOUeO.jpg

myFMOjJEk.jpg

 

Nu har jag mailat ToysLogic och bett dem avbeställa min innestående förhandsbokning, även om det står på produktbeskrivningen "No refund, No Cancellation for this item. 50% non-refundable deposit may be required."

Har de inte mina aktuella kortuppgifter kan de ju inte göra något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart en av de bättre figurerna, fina bilder flaskis :)

Oja, den är otroligt mycket snyggare än vad man har sett på alla produktbilder! Du hade också skaffat den va?

 

toys logic sucks >:D

Ja, som fan. Och om de vägrar avboka ordern utan att ta betalt så kommer jag hota (ähum "se till") att vetskapen om Toyslogics otroligt dåliga butikstjänst sprids i animesverige. >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har även Kagamine Rin blivit modifierad till en sjukt snygg figur som jag beställde på direkten (liksom Miku VN02).

Väntar dessutom ivrigt på att Alter Mio och Canaan ska komma. :3 Utöver dom så väntar jag också på en figur från Gathering vid namn "Gothic Dress Devil Girl II". Fick också hem Lucky Star petite nendoroids att pryda databordet med tidigare denna månad. :|

Blir en bra start på året.

 

Kagamine Rin

10108342a.jpg

 

Gothic Dress Devil Girl

PF5580_1087161701.jpg

 

Antar att de flesta vet hur Mio och Canaan figurerna ser ut så postar inga foton då jag inte fattat hur jag får fram den magiska gröna texten än. Men annars funkar ju sökfunktionen på de flesta sidor riktigt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...