Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Åh, hade ingen aning om att så många samlade på sådana här föremål.

Men vad är egentligen syftet med dem förutom att samla damm? ;)

 

Syftet är att ha dem som prydnad skulle man väl kunna säga, eller helt enkelt för att man vill ha dem.

Folk samlar på allt möjligt, figurer är inget undantag.

 

Desutom är de fina att ha på hyllan o titta på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åh, hade ingen aning om att så många samlade på sådana här föremål.

Men vad är egentligen syftet med dem förutom att samla damm? ;)

 

Det är liksom meningen att samlargrejer ska stå där och samla damm vid sidan om att tjäna som ögongodis. :)

 

Lade förövrigt in en beställning på min andra figur någonsin; Alters Azunyan-figur. Dyker upp någon gång i juni.

 

azusa.png

 

Fick min Yume Asakura-nendoroid för en tid sedan också. Pics kommer lite senare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både den där Azusa-figuren och Senhime-figuren har något i sig som får mig att tveka i att boka ett exemplar.

Azusas ansikte verkar sakna något eller helt enkelt inte vara originalet likt.

Senhime-figuren har något konstigt på gång med proportionerna. Fötterna verkar t.ex vara för små jämfört med resten, och vänsterarmen ser skum ut ;)

 

Eller så är det bara jag som är för kräsen D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja alla har vi olika smak. Jag var lite tveksam till hennes ansiktsuttryck först men över lag är det en sjukt nice figur. Var någon annan som hade anmärkt på fötterna / benen som avsmalnade men det är väl snarare så att hennes överkropp är överdimensionerad i sådana fall. Men säg vilka figurer som inte är det, haha. Förutom lolis då.

 

Men tro fan man inte köper något man inte tycker är helt hundra. Speciellt när det är såhär mycket pengar det handlar om. Och det enbart är prydnad typ. Då ska man vara helt nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Fick hem min Nanoha-figur i går.

Jävligt detaljerad och i överlag awesome figur. Denna figur satte en ny standard för kvalitet i min bok.

F.ö är detta "filmversionen" av Nanoha, dvs lite mer uppgraderad än från tv-serien

 

Pics:

 

JofWaqtuk.jpg

UIPqktFhn.jpg

nCTxBsvkZ.jpg

PqEmaRhis.jpg

 

DIVINE SHOOTER MODE:

WCdoYfJNA.jpg

YiumshqvL.jpg

XsZXWYybo.jpg

WsEmJJDAa.jpg

xchtGwWeu.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Oh äntligen en bra figur av Rin det har jag väntat på den ska bokas när den kommer. Men varför är den grå är den inte målad eller det är en bild av en oklar verision?

Det är en prototyp precis som du gissade. Bara för att väcka lite intresse skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...