Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

7rV7.jpg

 

Så en skum grej hände med denna sak...

 

Vanligtvis så får man en kvittens på posten med utlämningsstället som har ditt paket. Denna lapp sa att jag skulle hämta paketet från ICA i Töre, vilket är en by drygt tre mil ifrån där jag bor. När jag väl kommer fram säger dom att paketet är hemma i centrum.  :angry:

 

Så jag har totalt kört fem-sex mil för ett paket som var på mitt gamla vanliga utlämningsställer, bara för att Postnord inte kan skriva rätt...

 

Var det värt det? Om jag säger så här; figuren har otroligt nog mer personlighet än Sonico hade i hennes egna serien, och det säger inte lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

7rV7.jpg

 

Så en skum grej hände med denna sak...

 

Vanligtvis så får man en kvittens på posten med utlämningsstället som har ditt paket. Denna lapp sa att jag skulle hämta paketet från ICA i Töre, vilket är en by drygt tre mil ifrån där jag bor. När jag väl kommer fram säger dom att paketet är hemma i centrum.  :angry:

 

Så jag har totalt kört fem-sex mil för ett paket som var på mitt gamla vanliga utlämningsställer, bara för att Postnord inte kan skriva rätt...

 

Var det värt det? Om jag säger så här; figuren har otroligt nog mer personlighet än Sonico hade i hennes egna serien, och det säger inte lite.

 

 

Sweeeeeet var ordet ^^

Dock unsweet med 5 mila körningen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Så Angela var en månad sen och Takane var hela tre månader sent. Bättre sent än aldrig?

2f50.jpg

Och min mobilkamera äs så proffsig. :happydrop:

Gillar den där figuren med Angela bättre än phat companys.

Känns som om phat är mer slutty och inte fångar hennes karaktär lika bra och att de försöker tjäna pengar enbart på fanservice och inte på själva karaktären... Så all kred till alphamax :)

 

 

Edit: Jaså du läser ArcGis! Det programmet jobbar jag i haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

En liten sen uppdatering på figurfronten ^^

Nu saknas bara Kato Megumi som förmodligen kommer nästa år. Hoppas hoppas de väljer att göra resten av gänget i Saekano så att man kan känna att man får ett "komplett" set :D

CjR0FQpWYAAt_Ih.jpg

CjR0GNQWEAAlmXO.jpg

 

Lite dåliga bilder men är tagen med mobilen :p Orkade inte slita fram min kamera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

De här söta fröknarna råkade följa med mig hem från Japan... 14 000 yen för alla fem kunde jag inte motstå. :D Snacka om bargain! Akihabara levererar verkligen! (Ska ordna bättre bilder sen)

Sen de söta Summer wars-figurerna kunder jag inte heller motstå.

DSC_2635.JPG

DSC_2589.JPG

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...