Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Måste dela med mig av denna video som visar en stor mängd dregelsnygga figurer i en butik i Akihabara. 
Det är verkligen big business med figurer men man kan göra riktigt schyssta deals på andrahandsmarknaden där.
Det är bara att snoka runt i second-handskåpen så hittar du rätt fort mer än du har resväskor till för riktigt överkomliga priser eller rentav vrakpris. Jag hade turen när jag var där att hitta det jag sökte, dvs. hela gänget i K-On! (5 figurer) i samma serie i en klump för bara 1500 kr så jag hade tur. ✌️😁 
Men så fick jag ju söka runt några timmar också, men det var ju lätt värt det när man fick se så mycket coolt. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Alltså... jag tror jag fick lite habegär här... 😍 Den senaste Hatsune Miku figuren (Land of the Eternal, 1/7 scale) från GoodSmile är ju så sjukt snygg! Däremot så känns 300 dollar plus frakt (¥29 800) en bit över min smärtgräns för figurköp är jag rädd. 😢 SÅ fanatisk är jag inte (än) att jag är beredd att lägga en månads matbudget på en figur... 
Men drömma kan man ju alltid... ;) 
https://www.goodsmile.info/en/product/11680/Hatsune+Miku+Land+of+the+Eternal.html
 

01-1200x1200.jpg07-1200x1200.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag är inte sådan stor samlare av figurer men om jag verkligen diggar en karaktär brukar jag köpa en figur (men under 1000kr). Senaste köpte är Nazuna från Call of the Night. Tycker det var värt 500kr! Kvaliteten är mycket bra och tycker om posen.

WhatsApp Bild 2023-05-26 kl. 15.05.35.jpg

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...