Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Btw: Vad brukar ni titta/gå efter när ni väljer en figur?

 

Jag brukar gå efter karaktären. Det viktigaste är nog att det är en karaktär som jag fastnat för i en anime eller VN.

När det finns en karaktär som jag vill ha så får man sen se om det finns någon figur som lockar.

Det får inte vara för lite detaljer och det får inte vara för tråkig pose heller.

Ansiktet tycker jag spelar stor roll också det måste ju vara likt.

 

Sen finns det kanske tillfällen då jag vill ha en figur från en serie men just den jag hade velat ha inte finns. Då får man ibland tänja lite på gränserna.

 

Såsom i fallet med Chaos Head då jag e väldigt nära på att förboka Seiras figur bara för att det inte finns någon med Rimi =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japanska amiami ett nytt ställe att köpa figurer på, man måste betala via paypal och skickas bara med EMS, läs gärna FAQ innan man köper något.

 

http://www.amiami.com/shop?set=english

Den där sidan sparas!

Ju fler sidor man har som val vid förhandsbokningar = lägre risk att en vara skulle vara fullbokad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Candy Boy-mumsigheter!]

 

Jag har funderat på att anskaffa de där, har dock inte pengar till det just nu :(

 

Snabb fråga dock, hur fungerar det med händerna? I de två solobilderna så har ju Kanade handen vänd mot sig själv, och Yukino sin hand stängd. På den tredje bilden är Yukinos hand öppen och Kanades bortvänd. Får man med extraarmar, eller... ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yey, fick min första Saber idag.

10083388a.jpg

 

Hur coolt som helst, fick figuren inom 3 dagar wow.

FAN, jag var på jobbet när arcium skickade amiami-länken. Tänkte beställa den där Saber-figuren när jag kom hem, men jag glömde :(

 

Nu finns den inte på lager hos dem heller ;_;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yagyu från Alter

 

http://www.induce.nu/gallery/albums/Fig ... /yagyu.jpg

 

 

Mer bilder kommer förstås, eftersom denna figuren verkligen förtjänar att granskas! :)

Och jag som bara lyckades reservera ett ex på Toyslogic måste såklart vänta en månad till eftersom de suger på att hålla releasedatum :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och jag som bara lyckades reservera ett ex på Toyslogic måste såklart vänta en månad till eftersom de suger på att hålla releasedatum :(

Jag bojkottar Toyslogic. De är oseriösa som låter kunder reservera och betala i förskott för saker som de vet (eller borde veta) inte kommer räcka till alla vid releasen, så man får vänta väldigt länge på nästa leverans. Vill du dra tillbaka köpet och få pengarna tillbaka tar de en avgift på 20%.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och jag som bara lyckades reservera ett ex på Toyslogic måste såklart vänta en månad till eftersom de suger på att hålla releasedatum :(

Jag bojkottar Toyslogic. De är oseriösa som låter kunder reservera och betala i förskott för saker som de vet (eller borde veta) inte kommer räcka till alla vid releasen, så man får vänta väldigt länge på nästa leverans. Vill du dra tillbaka köpet och få pengarna tillbaka tar de en avgift på 20%.

Wtf, det där visste jag inte. Jag som tänkte avboka en figur som jag väntat länge på och som de skjutit upp till nästa år.

 

Får väl vänta på att min Yagyuu-figur kommer i lager och uppdaterar kortinfo med ett e-kort och sen kan de inte räkna med att kunna dra pengar till den andra figuren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...