Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Bojkotta ToysLogic please. Är väl bättre att handla från HLJ eller Hobby Search. HLJ har aldrig gjort mig besvikna och då har jag beställt samtliga av mina figurer därifrån.

Beställde denna figur från ToysLogic just för att den var fullbokad på Hobby Search och andra sajter. Vägrar köpa därifrån annars.

 

F.ö De där två figurerna var jag sugen på att beställa förut. Riktigt fina, Wilfried :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... fick nyss mail från ToysLogic där det står att de skjuter upp releasen av Yagyuu-figuren YTTERLIGARE en månad :sleep:

 

Fan vad jävlig... Själv hadde jag tur och fick min i mondags av HLJ. ^^

Tror dock att Archonia inte har orderstop och har 30-11 som "expected release" ifall du inte redan kollat in det ;) Själv har jag väldigt nyligen börjat samla på figurer så är riktigt glad med att jag hittat dem som jag gillat bäst. :D (Började i September i år och skrapat ihop 4 stycken) Kommer dock inte långt på en student inkomst.

 

November kommer dock bli en dyr månad >.< Saber Distant Avalon, Yagyu Jubei och sen har jag Akiyama Mio från Alter samt Hatsune Miko från GSC på preorder.

 

Blev visst en lång och meninglös wall off text men ville skriva att jag är nöjd med mina figurer. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beställer man från Toys Logic kan man räkna med ett par månader innan dom får figurer från Japan, dom får figurer via båt förmodligen eftersom dom är i U.S.A. Jag och andra sidan är inte så upp i att få senaste figuren när den släpps i Japan, så jag har inte så mycket problem med Toys Logic, annat att jag vänter lite längre på figurerna. Det är lite typiskt att även jag blir irriterad på Toys Logic när dom inte har vissa figurer på utlovad tid och skjuter upp den i över ett år!!, men det är bara att klaga via mail och ringa dom på tider som är inom california tid, dvs natt/morgon här hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drog en sväng på HLJ för att kolla lite figurer och kollade mina orders och upptäckte att Hatsune Miku World is Mine PVC har ytterligare blivit uppskjuten till December den här gången. Och min Mio figur till Januari. :( Hade längtat efter dem figurerna och det känns jobbigt då jag beställde Miku som min första figur (var September som preliminärt release datum när jag beställde) och nu har jag hunnit dra på mig 4 figurer till. Jag är trött och sur. >.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, såg att BRS (GSC) hade blivit försenad också, hade inte råd att köpa den då men får se ifall man kan hinna skrapa ihop pengar nu när den är lite försenad. Fast på ett studiebidrag blir det lite knepigt att få ihop dom figurer man vill ha. >.< Och som ny samlare finns det väldigt många figurer jag vill ha. Fast många är dock "Discontinued" och är väldigt rädd för bootlegs så kollar mest på nyare/preorders.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Upptäckte att jag postade i fel tråd så blir en repost. ^^

 

Snart dags för jul och tänkte köpa mig själv en julklapp. Bestämde mig för att köpa en Death Note box med nendoroids och undrar ifall någon som handlat på Tokyotoys vet ungefär hur mycket frakten kostat?

 

Och visst får man 12 nendos i en sån box eller är läser jag fel?

 

Fina figurer du fått hem arcium, fick själv Saber Lily tidigare i månaden och älskar henne. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var länge sedan jag köpte från tokyo toys, köpte min första figur där 2006, men efter att ha tittat på sidan så gissar jag att frakten är runt 10 pund. Dom här boxarna har 12 figurer men inte alltid alla sorter, och man får ibland två av samma figur, vet jag köpte en box med aria figurer och fick dubbla i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...