Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Båda ser bra ut, så det kan ju vara svårt att välja.

Jag har själv Elwing figuren och är nöjd med den, Elwing har också rätt intresanta ögon om man jämför med andra figurer, enda skilnaden från bilden du har av Elwing är att plattan hon står på är brunfärgad se min bild.

 

IMG_0735Medium.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, riktigt snygg! Har själv en Shana-figur, men där sitter hon i skoluniform och käkar ett melonbröd xD

 

Edit: Jag kommer flytta den 23 juli. Får hoppas att jag har kvar alla originalförpackningar. Har fått höra en del från folk att deras figurer gått sönder vid flytt, och det vill jag inte :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar Yumii-Chan, har inte själv tittat igenom Shakugan no Shana, men jag ska nog gjöra ett försök nu i sommar, det är så mycket nya anime serier som startar nu.

 

Flaskis: Jag har alla mina figur boxar sparade, som du säger för att skydda dom om man flyttar eller ska fotografera någon utomhus, hoppas flytten går bra.

 

Arukaado: snygga Clamp schak pjäser, hur stora är dom? vilket material är dom gjorda av? ser rätt fina ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Arukaado: snygga Clamp schak pjäser, hur stora är dom? vilket material är dom gjorda av? ser rätt fina ut :)

 

Inte helt säker på vilket material dom e fjorda av, det e inte hårdplast utan mer sånt material man ser i större figurer skulle jag tro.

Storlekmässigt är dom inte mer än typ 6-7cm. Precis stora nog att ha på schackbrädet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är min nya figur: Fauna 1/8 PVC från Alter

Jag hämtade ut den från posten idag.

Det finns också en Fauna från Max Factory:http://www.goodsmile.info/products/max/2007/max0711-02.html

Det är dock en +18 figur :)

 

Här är lite bilder!

 

IMG_1371Large.jpg

 

IMG_1397Large.jpg

 

IMG_1398Large.jpg

 

IMG_1399Large.jpg

 

IMG_1401Large.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Onekligen många fina figurer i denna tråd. Har själv spanat på Max Factorys Haruhi under en längre tid och börjar närma sig köp nu.

 

Hittade en annan figur från MF som kommer nu under hösten och som verkar riktigt lovande. Läcker är den i alla fall!

 

682_3.jpg

117_3.jpg

 

Kureha från Shining Wind till PS2 vad jag förstått.

 

Googla "shining kureha gamekult" för mer bilder ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

oh yes, så fina som kan bli.

 

BTW har någon av er fått problemet att era figurer typ.... Böjs med tiden.

 

 

jag köpte dennna för ett litet tag sedan och den kan knappt stå längre

 

http://www.hlj.com/product/ATS82100

 

nu är den vinklad som om hon har slängt sig för att nicka en fotboll framför mål.

 

(köpt från HLJ så det e ingen billig fejk).

 

har märkt det på ett par av mina andra äldre figurer med. att dom börjat luta lite grann.... Riktigt iriterande. ska ta lite bilder imon så ni får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har probem med en kanske två figurer som har warp tendens, dom böjer sig något med tiden. Har läst att några köpare har värmt dom och böjt tillbaka dom och sedan kylt dom, men problemet kvarstår, man får nog titta på om somliga figurer kan ha en förmåga att luta mer en andra innan man köper, tyngre framåt lutande kanske har en risk att luta en andra, som sagt, jag har kanske två som är så, inte mycket man kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...