Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Köper för det mesta från HLJ och Toys Logic, beställer då oftast på pre-order, och har fått mina figurer så här långt, datum kan variera eftersom HLJ är i Japan och Toys Logic är i U.S.A. Pris och leverans kostnad kan vara en sak att kolla.

 

En ny figur jag ska sätta på pre-order:

Kanon - 1/8 Makoto Sawatari Max Factory

 

MakotoSawatari.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köper för det mesta från HLJ och Toys Logic, beställer då oftast på pre-order, och har fått mina figurer så här långt, datum kan variera eftersom HLJ är i Japan och Toys Logic är i U.S.A. Pris och leverans kostnad kan vara en sak att kolla.

 

En ny figur jag ska sätta på pre-order:

Kanon - 1/8 Makoto Sawatari Max Factory

 

http://i183.photobucket.com/albums/x82/ ... watari.jpg

Du är inte bra för min ekonomi. Nu har jag också förbeställt den :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, gjorde som sagt min första beställning också, förmodligen för sent dock. Antar att många redan lagt pre-order på den så kommer väl inte med i första batchen. Får väl se...

 

http://www.hlj.com/product/MAX04077

 

Gillar Max Factory's figurer alltså, de är så softa och lagom detaljerade. Måste köpa någon från Kotobukiya snart också dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Skatan var så seg på att posta bilder på sin Kokonoe Rin (Kodomo no Jikan) som han så lyckligt köpte på Uppcon, så hann jag få hem min som jag beställde på eBay. Bilder:

 

lFJqdtmiU.jpg

FKwqFcxXm.jpg

SHRxeXVJL.jpg

 

Det följde det även med instruktioner på hur man kunde ta av byxorna, vilket faktiskt var lite knepigt

Sen fick man ju sig en överraskning när man såg denna nallebjörn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Skatan var så seg på att posta bilder på sin Kokonoe Rin (Kodomo no Jikan) som han så lyckligt köpte på Uppcon, så hann jag få hem min som jag beställde på eBay. Bilder:

 

lFJqdtmiU.jpg

FKwqFcxXm.jpg

SHRxeXVJL.jpg

 

Det följde det även med instruktioner på hur man kunde ta av byxorna, vilket var lite knepigt faktiskt

Sen fick man ju sig en överraskning när man såg denna nallebjörn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här med tull avgift är lite klurit, ibland går mitt paket igenom utan avgift, och ibland lägger dom tullavgift. Kanske har med pris och vad den väger. Jag betalar ungefär någonstans 150-200kr för tullavgift. Min senaste beställning från HLJ, fick jag 107kr tull/moms och 63kr post avgift, alltså 170kr.

 

1/6 Saber/maid ver.

 

IMG_2931Medium.jpg

 

IMG_3036Medium.jpg

 

IMG_3018Medium.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...