Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Så kom då äntligen min första figur och darn vad najs hon är. Vet inte när jag först såg den på nätet men det var väl värt väntan anyhow! Jag köpte den från HLJ med EMS-frakt som gick på 100kr (1,1kg paket) och tullen kostade 99kr. Landade på runt 600kr tror jag. Väl värt för en så fin figur.

 

Jaså, ni vill se bilderna? Ok då! :D

 

box.jpg

2.jpg

1.jpg

6.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

 

Inte så väldans bra på det här med att ta bilder och vad man generellt vill se. Har ni några önskemål så säg till bara.

 

Edit: Kan tillägga att det inte ens tog en vecka för figuren att komma fram. Imponerande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå?! Här är jag! Prata inte över huvdet på mig :D

 

Lustigt att ni säger det iofs! Jag brottades rätt länge med problemet att ta bort hennes kjol och få bort skyddsplasten. Ville ju inte ha sönder något :blush:

 

PS. Ta inte det där är sammanhanget nu XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*fniss*

 

Ok, jag är förlorad. Lade precis in en pre-order på Xecty, även hon från Shining Wind-serien, men av Kotobukiya denna gången.

 

FIG-070804-0945M-3.jpg

 

Är bra sugen på Seena-figuren också men får vänta och se hur Max Factorys version blir.

 

Brrr.... och jag som inte skulle hitta ännu en dyr hobby.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Min Ayu är skickad från HLJ, får väl den om 2-3 veckor, men här är en sida med bilder om du vill se hur den ser ut.

 

http://pvc4me.wordpress.com/2007/11/05/%e6%9c%88%e5%ae%ae%e3%81%82%e3%82%86-kanon-ayu-tsukimiya/#more-125

 

okej :) Såg just klart Kanon och tyckte Ayu var jätte söt. Såg också några Clannad figurer om ingen har sett dom

http://www.toyslogic.com/index.php?main ... =588_1_473

Både Nagisa och Fuuko har djur öron och svans heh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en fråga till dig arcium. Du har väl handlat en del från HLJ, va?

 

Har ju en pre-order liggandes på Xecty. Vid min förra pre-order på Kureha så drog de pengarna strax innan de skickade iväg produkten. Nu har de dragit pengarna men har gått säkert en vecka sedan dess men inget har skickats. Borde jag höra av mig eller har det hänt dig tidigare? De skriver ju på sidan att de inte drar pengarna innan de skickar iväg produkten, om det är pre-order det vill säga. Mest lite orolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har köpt en hel del från HLJ, kan ta up till 20 dagar om man använder SAL som leverans. Det är billigare frakt men suck det tar lite tid, om man vill ha snabbare väljer man EMS, men dyrare frakt.

Jag får ett "Shipping Notice" mail när dom skickar min beställning. Om du fått ett sånt att den är skickad, so kan du titta på länken om levrans tider.

 

http://www.hlj.com/faq/q12.html

 

Har använt HLJ men gått över till toys logic. toys logic verkar lite bättre för mig iallafall. Jag använder deras forum, bra information där, och man kan få reda på nya figurer och prata med personer på toys logic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får ett "Shipping Notice" mail när dom skickar min beställning. Om du fått ett sånt att den är skickad, so kan du titta på länken om levrans tider.

Jo, det fick jag förra gången också, ganska kort efter det att de dragit pengarna. Produkten listades även som "in shipment" eller nåt sånt, att den höll på att packas och förberedas för att skickas iväg. Men vem vet, de kanske drar lite i förväg denna gången för att kunna skicka iväg direkt när de får in.

 

Edit: Nevermind! Var min bank som strulade. Transaktionen gjordes tydligen inte förrän idag även fast pengarna varit reserverade. Så för ett kort tag så såg det ut som om de dragit två gånger av någon anledning men nu verkar allt vara back to order. Weird.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...