Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommartävlingen


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

sommar.jpg

här är den, jag har åkt in ända till min farsa för att lägga upp den,

har inte haft så mkt tid över så jag gjorde inte den bild jag hadde planerat att göra! så det fick bli något som gick snabbare att göra!

 

ses nästa gång jag är hoss farsan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

"Minns dock inte vad hon heter"...Du har bra minne du :wink:

hehe. Jag visste vad du heter i verkligheten, men var inte säker på om jag fick säga. Så jag syftade på ditt forumnamn... Och jag har aldrig någonsin sett dig som någon annan än... ja du vet. Du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OCH NU ÄR DET AVGJORT!

 

Jag tar dom i ordning.

 

Hellsinger

Herid: Ja, bilden är hyfsad, har en viss känsla och har bra personliga drag. Dock så anser jag att bakgrunden har för mycket fokus på sig och karaktären ser mer ut att vara drogad än att njuta av sommaren. Tappar lite känsla där.

 

Rocksie: Det är en fin bild, och känslan finns där. Men det hade lika gärna kunnat vara höst eller vår.

 

Docster: Fin bild med härligt sceneri, dock så liknar det mer vår/höst än sommar för fågeln ser ut som en kråka . Bilden skulle vara mer "sommrig" om den hade lite färg.

 

InAction

Herid: I denna bild så kan man riktigt känna en sprudlande susning av sommarkänslan och det gröna gräset riktigt lyser av pollen. *Nyser*

Bilben berkar belalistisk.

 

Rocksie: Som en underbar persika på en svan-nebulosa.

 

Docster: Härlig bild med härliga färger där man riktigt känner att det är sommar.

 

Naruto

Herid:Söt bild fast verkar aningen slarvigt gjord. Gott försök! Gambate ne!

 

Rocksie: Hade kunnnat bli bättre. Men verkar vara lite av ett hastverk. Lägg ner mer tid i framtiden!

 

Docster: Härliga färger, mycket fin natur och stilren, men personen i förgrunden ser kuslig ut :).

 

Zaffe

Herid: En sexig flicka på stranden som är insmord i sololja går nog hem hos dom flesta och sanden verkar nästan så att den anfaller en. Men jag tycker hon verkar lite mysko och känslan man får av bilden är att det är en perfekt sommar, fast är det verkligen äkta vara?

 

Rocksie: Bilden utstrålar värme, det är varma färger. Och vad kännetecknar sommaren mer än värme?

 

Docster: Fin bild, känns lite monoton dock. Kanske skulle stranden vara pryd av strandtillbehör för att få lite mer känsla i den.

 

Izzy

Herid: Underbar bild, söt flicka men lite väl mycket vatten. Bilden är bra, fast det känns som om det saknas något. Det är bara fortsätta försöka! Och som jag brukar säga, ha alltid självkänsla!

 

Rocksie: Mycket glad och trevlig bild, mycket söt flicka. Men den känns något innehållsfattig.

 

Docster: Bad och sol, härlig tjej med snyggt hår ;). Men det känns som det händer för lite i bilden, lite båtar, surfare etc. skulle inte skada.

 

Och resultatet.

 

På Första plats har vi....

INACTION!!!

-Grattis... Men du har ingen lina för tillfället så det lär väl ta tid innan du får reda på detta.-

 

På andra plats, tätt följd bakom InAction har vi ingen mindre än...

Zaffe!!!

-Förvånad? Neeee...

 

På tredje plats har vi våran egna lilla...

Izzy!!!

-Och du trodde du skulle bli dissad?

 

Och så har vi en liten stolt skara i slutet, men deppa inte ni hade bra bidrag!

Hellis och Naruto!!!

Som sagt, ge inte upp. Snart kommer ju Hösttävlingen.

 

Även den tänkte jag arrangera! Fast med en ny jury!

 

Jag vill att alla ger deltagarna en STOR applåd!!!

 

Och så får vi hoppas vi ser fler på Höstävlingen. Och jag hör att Rocksie tänker försöka! Så fatta papper och penna och påbörja eran träning inför denna tuffa kamp!

 

*Applåder och jubel(självklart gjorda av en maskin]*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis InAction!

obesegrad artist här på konstplanket ;)

 

jag själv är ganska nöjd med min andraplats med tanke på den relativt lilla tid jag la ner på mitt bidrag!

 

är lite besviken på japs för att inte vara med.

Hadde järna velat se hur mkt han har utveklats under sommaren!

aja jag får väll se vid terminstarten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hah! Jag har snarare invecklats eftersom jag tecknar alledeles för lite under sommrarna XP. Nåja, hursomhelst har jag fått suget att ta upp pennan igen. Så snart kommer jag nog att börja lägga upp bilder igen.

 

Grattis Inaction!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man tackar, man tackar. ^^;

 

Verkar som om den där mutningen gick in igen... hehehehe... Skämt åsido. Nu får ni ta och vässa pennorna, för i höst är jag igång igen, inte kan ni låta en sådan nybörjare som jag hålla 100% utdelning va? >:D *host*Skryträtt*host*

 

Aja, tack än en gång allihopa! Härliga kommentarer på bilderna förresten.

 

Ja ne mina-san~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...