Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Kom just in i Hearthstone betan, och har märkt att det går fort att ställas inför erfarna spelare som klubbar dig till döds. Men ganska roligt när man väl får sina vinster. Plus att det har en riktigt intressant deck builder.

 

 

Fick nu också Call of Duty Ghost i gåva, så nu återstår att se om det verkligen är Activisions fall. Så länge det är bättre än Modern Warfare 3 så är det väl okej.

 

 

EDIT: Klart det sämsta spelet i serien. Rekommenderar det inte till någon, inte ens till CODare.

Redigerad av MathJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Fick nu också Call of Duty Ghost i gåva, så nu återstår att se om det verkligen är Activisions fall. Så länge det är bättre än Modern Warfare 3 så är det väl okej.

 

 

EDIT: Klart det sämsta spelet i serien. Rekommenderar det inte till någon, inte ens till CODare.

 

Activisions struntar i om spelen bli bra eller dålig dem vill bara känna pengar.

  • Nedröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Spelar The Legend of Zelda Wind Waker och Phoenix Wright Ace Attorney dem senaste dagarna eftersom jag fick dem båda på Julafton.

 

Längtar en del till JoJo´s Bizarre Adventure All Star Battle som ska komma i vår till Playstation 3.

Men jag har inte ett Playstation 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Spelar Lego Marvel just nu >_>  Förvånansvärt kul dock, tycker om att samla saker, och det spelet har en himla massa saker att samla.

 

Funderar på att skaffa ni no kuni, men känns som man skulle behöva lite mer tid till det spelet än någon sporadisk timma här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar just nu Medieval 2 TW, Eve online, Might and Magic VII, Darksouls, Emperor, Shining force, Shining force CD, Phantasy star 2 - 3 - 4, League of Legends och Civilization 5, samt gör ett eget spel...
shit, känner att spelen högar sig xD
Ser fram emot warcraft 4, som antagligen aldrig kommer släppas :/ Men Blizzard ska tydligen avslöja ett stort projekt på nästa blizzcon, så vafasen, man kan ju hoppas ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Spelar Aura Kingdom. Ett Anime style MMORPG. Open Beta. 

 

Grafiken och musiken är helt klockrena tycker jag. Spelet har hittils varit lätt och snabbt att komma vidare i. får väl se hur det utvecklar sig i högre levels.

 

Spel jag ser fram imot är nog Wildstar isåfall. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lite smått prövat League of Legends (bara mot bottar hittils). Jag var osäker först på grund av allt jag hört om communityt, och jag har fått en del smakprov på det under träningsmatcherna. För det mesta klagas det över killsteals eller "ffs noobs reported!!!".

 

Spelet i sig: riktigt roligt. Communityt: botten.  :tireddrop:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lite smått prövat League of Legends (bara mot bottar hittils). Jag var osäker först på grund av allt jag hört om communityt, och jag har fått en del smakprov på det under träningsmatcherna. För det mesta klagas det över killsteals eller "ffs noobs reported!!!".

 

Spelet i sig: riktigt roligt. Communityt: botten.  :tireddrop:

Känner igen det där helt och hållet. Det verkar vara nått med hela genren så får folk att bli griniga och jättearga på varndra.

 

Har spelat en hel del Dragon Nest på sistonde. Kul liten MMORPG som har riktigt kul combat men rätt så kass lokalisering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har för mig att RIOT (de som har skapat spelet) hade någon tävling förut där folk skulle beskriva spelet med bara tre ord. Och sen skulle rösta upp de som var bäst. De ord som var högst upp ett bra tag var - Worst. Community. Ever.

Vet inte hur det blev om den vann eller om det blev borttaget men det visar ju hur mycket av ett problem det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Starcraft 2, MW2, Wow, Terraria, GTA 5. Battlefield 1942/BFV/2, Pokémon Ruby är de spelen jag lirar just nu!

 

Spelar Path of Exile och Starcraft 2, känner mig sen till Starcraft men har man kul medans man spelar det så gör det väl ingenting :D

Vilken league är du på Starcraft :)? Vi skulle kunna lira tillsammans!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Spelar just nu och kikar på i efterhand på Persona 4, spelet i sig är lika roligt som de tidigare titlarna. Serien gör också sitt för att hålla sig så trogen som möjligt, så jag är nöjd så här långt in. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Jag har plockat upp Vindictus i väntan på nytt content i Tera Online. Tera har förstört mig och jag kan inte alls gå tillbaks till tab-targeting MMO:s. Vindictus har ett liknande och ganska skönt combat system, och går att göra ordentligt svårt och oförlåtligt för den som vill (typ, Dark Souls-aktigt). Det fungerar bra som en paus mellan annat lirande, men jag ser mig nog inte grotta ner mig helt i det på långtid, resan till max nivå fortsätter och är skoj iallafall. Spelet är främst instansbaserat och saknar en öppen värld. Vi får se, beror på hur grajndigt/repetivt end-game är.

 

Ser fram emot? Black Sheep och Black Dessert, antar jag, som den MMO-spelare jag är. Redan tabbat intresse för Wildstar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...