Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Började även på Wind -a breath of hear igår och måste säga att jag tycker om det spelet extremt mycket! Så nu har man en hel del bollar i luften samtidigt. Får ta och dra igenom Wind och Clannad först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm. Är det något du har importerat från Japan, kanske? Jag hörde att Slash äntligen skall släppas i staterna, men det kan det ju inte redan ha gjort.

 

Inte direkt... äger nämligen en chippad PS2. Att Slash ska komma till staterna har inte hört något om. De är väl fullt upptagna med att porta Accent Core till PS2 antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Har börjat spela Baldur's Gate 2 igen, må så vara att grafiken inte är den trevligaste men det gör faktiskt inte så mycket. Storyn och världen är underbar och det finns trevliga upptäckter att göra runt varje hörn.

 

Fast det är irriterande att man nästan bara hittar massa goda lurkar i början, en mage/thief som vill ha hjälp att rädda sitt kungadöme, en paladin som ska göra goda gärningar och en cleric/mage som är naiv och genomgod. Som tur är finns den gamla sviniga dvärgen med som bara är intresserad av att tjäna pengar och vara svinig, han bryr sig inte om man dunkar ner någon för gear eller för att man är på humör!

 

Fast problemet är också att man gillar en del av sina goda karaktärer, kan man göra annat än att älska Minsc? Och Aerie är ju så snäll och rar. Jaheria och hennes självgodhet kan jag däremot gärna klara mig utan. Dessutom är hon True Neutral så hon är en riktig bråkstake, och detsamma gäller för japsen Yoshimo som kommer förråda en om jag minns rätt. Men jag har aldrig blivit det för jag brukar alltid dumpa han i början. Men det är störande mycket multi-classer med, svårt att få ihop sitt perfekta team.

 

Min egen karaktär är för övrigt en Fighter med Berserker inriktning. Tyckte att det passade sig bäst med tanke på att han ska vara ledaren för teamet och stå up front och ta smällarna.

 

Icewind Dale 2 ska jag också installera igen sen hade jag tänkt, har inte lirat den serien så mycket alls får jag erkänna.

 

Sen ska jag även ta och köra om Oblivion tänkte jag, i och med expansionen.

 

Sen vill jag ha en PC konvertering av The Darkness nuuuu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser framemot The Darkness till min 360 nästa vecka(100'' > 20'')^.

 

Spelar just nu wow dock börjar det bli lite trist så man får väl spela igenom några gamla härliga lir(FF7, KH1 och 2 samt MGS 2 och 3).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Just nu spelar jag:

-WC3 (Dota)

-Cabal Online

-Dawn of war: Dark crusade

-Hearts of Iron 2

 

Jag väntar på:

-Bioshock

-Starcraft 2

-Warhammer 40k MMOG

We are very excited to be working with Games Workshop on the first-ever MMO game based on the Warhammer 40,000 universe. Our agreement calls for worldwide rights, so we definitely plan to launch the game across North America, Europe, and Asia. We are very early in development, so it would be premature to comment on potential ratings
Kan inte bli annat en succe :D

 

Vill ni läsa allt från interjuv med THQ tryck här

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Fredag nästa vecka släpps Bioshock! Årets FPS kanske? Ska bli intressant att se vad för krämig grafik det har att erbjuda och vad för trevliga vapen det finns att massakrera monster under vattnet med!

 

Förhoppningsvis får vi mindre lagliga personer det ännu tidigare, ooooooooohohohohohohoho! 12hm8.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, System Shock 2 har jag bara goda minnen av, och Bioshock ser onekligen intressant ut. Jag är dock tämligen säker på att min dator skulle sparka bakut om jag ens tänkte tanken på att installera ett nysläppt FPS. Sist jag köpte ny hårdvara till skrället var i samband med Half-Life 2-releasen.

 

Spel jag spelar nu:

 

Inget. Det händer att jag och polarna samlar ihop oss någon kväll i månaden för att spöa lite n00b-klaner i CS, men det brukar sluta med att man blir förbannad för att man har tappat så mycket sedan "glansdagarna".

 

Spel jag ser fram emot:

 

CSP. Detta mest för att jag är nyfiken på hur det ska gå och hur det kommer bli. Scenen riskerar att splittras en aning då e-sport-stjärnor och sponsorer (i regel hårdvarutillverkare) drar åt två olika håll.

 

SC2. Eftersom jag älskar Blizzards samtliga spel och har haft otroligt skoj med det första spelet så är det svårt att inte längta efter 2:an. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelar:

 

pokemon pearl

melty blood act cadenza ver b

 

väntar på:

um, finns massa jag väntar på men vet att jag inte kommer att kunna skaffa det så känns lite meh...men iaf

 

budokai tenkaichi 3

SC2

expansion till supreme commander

expansion till C&C 3

 

nästan helt säker på att jag glömt något

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...