Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

För tillfället så ligger jag inte placerad i 1v1 men låg i Diamond i season 1. Skulle dock tippa på att jag ligger lite lägre om jag skulle lira 1v1 nu eftersom jag inte lirat lika mycket på sistone :P

 

Lirar du också eller? :)

 

//Gorodon

 

Ja, jag spelar ibland. Fast jag är inte speciellt bra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag spelar Batman: Arkham Asylum just nu. Spelet påminner mig faktiskt mer om Metroid Prime än Devil May Cry som jag först trodde, och det är ett mycket gott betyg i min bok. Var till en början orolig för att Batmans alltför långa änterhake skulle göra spelets klättringsmekanik alltför simpel, men till min förtjusning läggs det fram på ett sätt som ger ett helt annat system än jag är van vid när det gäller akrobatik i spel, och det är en ren fröjd att väja undan beväpnade trupper, smyga upp bakom dem, knocka och snabbt fara iväg med änterhaken innan någon ser mig.

 

Spel jag ser fram emot att spela är en lista som är för lång för att komma ihåg på rak arm. Uppenbarligen ser jag fram emot att spela Arkham City, men efter det tror jag det är hög tid att jag verkligen fokuserar på Xenoblade. Ångrar lite grann att jag bara slutade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelar just nu bara League of Legends, har spelat en massa CoD,CS,BF3,Top,WoW och mera, men skulle vilja spela något nytt spel. Finns det någon som kan rekommendera ett bra spel som man kan spela antingen själv eller med någon, genre spelar ingen roll...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Ett mål jag har nu medan jag är i japan är att skaffa samtliga Tales of-spel, och nyligen fick jag tag på Tales of Innocence till PS Vita. Tre timmar senare måste jag dock säga att detta är ett spel som definierar ordet "medelmåtta". Det är inte katastrofdåligt som Lunar Genesis till DS, men karaktäriseringarna känns väldigt standard och dialogen förutsägbar. När den kvinnliga hurudpersonen hade sitt Tsundere-moment där hon smockade till den manliga huvudpersonen gav jag upp; kanske återupptar jag det vid ett senare tillfälle då jag har tråkigt, men just nu har jag andra spel jag hellre vill spela. Tales of Phantasia till PSP till exemepel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kör LoL och Vindictus för fullt, slutade med Aion för ett tag sedan p.g.a att datorn (Som för övrigt är från stenåldern) inte kan köra det ordentligt. Har även testat ett flertal spel hos kompisar och diverse spelaffärer.

 

EDIT: Har även kört D&D Neverwinter betan som IJK. Lite sådär enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Spelar:

 

Persona: Jag vet att jag är sent ute. Är ett FF-fan  som tröttnat på Enix våldtäckt av spelserien så jag blickar lite bakåt på spel som persona, Chrono trigger, Grandia, Suikoden o.s.v.

 

Half life: Nej. Har ej klarat detta. Will do though.

 

Ni no kuni: Går långsamt framåt då jag spelar det med min partner. Måste säga att även om det är ett bra spel så stör det mig att du behandlas som en femåring och aldrig får lista ut något själv. De skriver allt på näsan. Vilket är konstigt då gameplayet är för svårt för barn.

 

Längtar efter "The last guardian".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Spelar just nu nya Tomb Raider i brist på annat. Det funkar och om man inte bryr sig allt för mycket om handlingen så är det åtminstone ett skoj Third-person shooter-spel.

Hå? Jag har uppfattat det som att handlingen, eller mer specifikt karakteriseringen, som är speciell med spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill inte spoila något nu, men med tanke på hur spelet först målar upp Laras karaktär så känns det något lustigt när man väl börjar slakta allt och alla. Samt att man verkligen inte är nådiga mot stackars Lara som får utstå en hel del. Det går i min mening till en viss överdrift. Men jag gillade spelet för det och kan lätt rekommendera det för den som funderat på ett köp. 

 

Nu så sitter jag och kör mysiga Atelier Ayesha, i mångt och mycket likt sina företrädare. Men jag gillar detta koncept och inväntar på att Tales of Xilla ska komma nästa vecka. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tog verkligen inte lång tid innan jag hittade en ersättare till The Last Of Us. Vart verkligen sugen på att spela något karaktärs drivet spel. Att jag inte tänkt på att spela Telltales TWD innan är lite ironiskt med tanke på att det kom ut innan. Så sagt och gjort sitter jag nu och spelar det. Helt klart i klass med The Last Of Us om inte bättre till och med! Med tanke på att du själv gör fler val som verkligen sätter prägel på din karaktär är det riktigt underhållande och nästan lite jobbigt ibland med tanke på vilka val man måste ta ofta. Återkommer med några avslutande tankar senare, kan verkligen inte sluta spela detta heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar för det mesta Runes of Magic, ett roligt spel som tyvärr har ett helt förstört trading system..

 

Ett rätt så nytt FPS spel som heter " S.K.I.L.L Special Force 2 " är nu inne på beta, jag är inte direkt ett fan av FPS-spel men jag fick 2 beta keys av GameForge för att jag spenderat pengar som en galning på RoM ( eller tror iaf det var därför jag fick beta keys ). Anyway.. ifall någon är intresserad av att prova på S.K.I.L.L så..

 

GN14-PI12-71FO-78TM-AC6C-0G7V

 

II42-SM13-67FI-62WU-WK4O-2H7Q

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...