Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad spelar du just nu och vad ser du fram emot för spel?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Just nu lirar jag Resident Evil 4 - Wii Edition. Har redan spelet till Gamecube och PS2 men ville ha det även till Wii. Spelet till Wii är riktigt bra och kontrollen är väldigt unik.

 

Jag varvar detta med att spela Legend of Zelda - Phantom Hourglass till Nintendo DS. Spelet är väldigt snyggt och sådär trevligt som Zeldaspel brukar vara, det är dock en aning för enkelt hittills.

 

Har även fått hem Metroid Prime 3 - Corruption till Wii och ska prova det senare i kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Infinite Undiscovery nytt JRPG från Square-Enix, mums!

 

Är ju inte squenix som utvecklar det, dom publicerar det bara.

Med det sagt så säger jag ändå att spelet ser ut att kunna bli riktigt nice ändå.

Men det som glädjer mig mest är 360 exklusivt = större chans att se FFXIII på den vita och gröna konsollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kingdom Under Fire - Circle of Doom verkar rätt fräckt med.

Själv tycker jag att det skulle ha utnyttjat den nya teknologin till att utveckla konceptet i tidigare Kingdom Under Fire-spelen istället. Kingdom Under Fire: The Crusaders, som är ett actionorienterad strategispel och inte ett action-RPG som Circle of Doom verkar bli, är än så länge det bästa spelet jag har spelat på Xbox. Tänk ett spel med en Warhammer-liknande värld som spelas som Total War-serien men med möjligheten att styra generalen ute på slagfältet a la Dynasty Warriors. (Eh, men till skillnad från Dynasty Warriors så är man inte övermänsklig (åtminstone inte lika mycket))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lirar ingenting just nu, men lirade WoW från release fram till Juni i år.. guilden la ner och kände inte för att fortsätta längre! (Lirade inte i samma guild sen release, men den jag hade senast la ner)

 

Ska köpa xbox360 o börja lira Naruto: Rise of a Ninja ~_~ Lirade det hos en polare och det va så nice! neeeeeeed ~~~~

Men som Timotei sa skulle det va ännu bättre med japanska röster :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Längtar även till Army of Two som kommer i februari ^^ till xbox såklart.

 

Och har tyvärr aldrig tyckt om Final Fantasy.. har inget emot själva spelen men fastnade aldrig för dem.. har spelat 9an tror jag det var.. vet inte exakt:P

 

Har iofs inte testat spela det på flera år.. kanske tycker om det nu? Kanske testar nån gång igen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelade jag även Final Fantasy 6 innan jag fastnade på första Fiendebossen

 

zamg go lvl nab :sleep:

 

Dödade Enemy Craben precis men nu är alla förutom Biggs döda och man kan inte handla något inga pheonix eller någonting.

Tar för mycket på nerverna för att våga se vad som ligger Beyond.

 

Så nu spelar jag återigen Anime.Se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh, Metroid Prime 3... hur känns det att styra Samus med Wii-mote? =)

 

 

Längtar som fan efter Star Craft 2 för övrigt... men det lär jag inte vara ensam om.

 

helt underbart, var lite knasigt i början innan man hadde vant sig, men sjukt kul. skillnaden från dom tidigare spelen går inte att beskriva ^^

 

SC2 ligger högt up på önskelistan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...