Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime/Manga tröjor?


andiegirl
 Share

Rekommenderade inlägg

Någon som vet någon affär i antingen Halmstad, Helsingborg eller Göteborg, där man köpa t-shirts med anime/mangatryck? Jag menar inte vanliga t-shirts med en bild på en animetjej, utan sådana där t-shirts där hela t-shirten har ett färgglatt snyggt tryck på sig.

 

Har sett massor av auktioner på tradera med exakt sådana som jag är ute efter, men jag är så gammalmodig av mig att jag inte vill köpa kläder via nätet, eftersom jag vill prova dem först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för svaren! Marknad vet jag inte om jag kan hitta någon nu, men jag kommer definitvt kolla in den där affären vid Järntorget nästa gång jag är i Götet. Tack för tipset! :D

 

Förresten, vad säljer de mer för grejer i den butiken? Något annat anime/mangarelaterat?

 

Har redan "beställt" två t-shirtar på tradera... Kunde inte hålla mig, fast jag veeet att de säkert kommer vara för stora. ;) Får väl slänga in dem i tvättmaskinen på hög effekt med utsidan in och hoppas på att de krymper till rätt storlek. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
Nja, har inte varit där på typ ett år, men då hade dom bara lite onegai teacher, naruto, bleach tröjor osv. Men typ 100m därifrån finns dolores som säljer ganska mycket manga/artbooks osv. Även lite figurer. Men är mer som en liten version av SF bok fast med ett hörn för porr

 

Var exakt ligger de har butikerna? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...