Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon: 08


Rekommenderade inlägg

UppCon: 08

Uppsala, 28-30:e september 2007

http://08.uppcon.se/

 

Nu är det dags igen! Ni vet vad det handlar om. Större lokaler, mer folk, annars business as usual.

Biljetterna börjar säljas 1:a april. Den första som bokar och betalar sin biljett kommer få den betald! Under april månad kommer även fyra andra få sina biljetter betalda. Dessa kommer lottas ut slumpmässigt.

 

Hemsidan saknar en del information för närvarande, men den fylls sakta men säkert på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...
Det är så fel att jag bara känner suget för att spela drummania och mingla lite bland shoppingborden. Gör det mig till en ond människa? :D

 

Jag lirade Drummania på Domokon, självfallet blir det mer drummania på Uppcon.

Kan klara 28or nu, yay, testade inte över det, så vem vet.

Fast jag måste öva på mina trumvirvlar, det är alltid där som jag tappar en massa.

 

Sedan så är det fightingspelen och folket som drar mig till konventen, och det finns det gott om på Uppcon så förvänta er att jag kommer att vara där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet personligen att det finns någon 35a eller vad det nu var som kändes som en 25-28, dock så kommer jag inte ihåg vilken det var specifikt. Så nog lär du kunna ta någon högre. ;)

 

Angående virvlar så måste man sluta kolla på dem individuellt, tänk dig som en hold i DDR fast du ska hålla en viss takt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på att gå, men är rädd för massa små flickor med alldeles för stort fokus på att vara "alternativa" etc.

 

Men de är ju söta och trevliga ibland inget fel på dem irl ^^

 

Om man råkar få med sig deras msn däremot... då jävlar blir man tvungen till psykiatrisk vård över nätet... ._.

 

Älskar Uppcon, 07:an var en av de bästa händelserna i mitt liv :'D SÅ JAG KOMMER PÅ 08:AN MED! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...