Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon: 08


Rekommenderade inlägg

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ja, det skulle väl vara om den träffen är i biosalen där Honneamise visas. Och om träffen går ut på att alla kniper käft och ser på ett av animéhistoriens storverk. icon_cool.gif

 

Ja det låter iofs som en bra träff.

 

(Macross-filmen är längre än jag trodde, kändes som det skulle vara lite tid mellan.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det skulle väl vara om den träffen är i biosalen där Honneamise visas. Och om träffen går ut på att alla kniper käft och ser på ett av animéhistoriens storverk. icon_cool.gif

 

Ja det låter iofs som en bra träff.

Det tycker jag också.

 

Vilket kan vara förklaringen till att jag aldrig får komma till skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, eftersom jag och min stora kamera inte kan närvara så utgår jag ifrån att ni mina bröder och systrar fotograferar och dokumenterar så att vi här hemma i höstmörkret (visst låter det som att ni ska utomlands?) får ta del av det hela.

 

Efterlyses - Högupplösta bilder och filmer på:

 

* Yoko-cosplayare <-- högsta prio

 

* "Lucky Star-dansen" (garv)

 

* Yoko-cosplayare <-- näst högsta prio

 

Så, det var väl de tre viktigaste. Går det inte att hitta något av dessa alternativ så nöjer jag mig med film/bilder på någon som cosplayar som Yoko...

 

[hide=]Ja, jag önskar att jag kunde följa med.[/hide]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efterlyses - Högupplösta bilder och filmer på:

 

* Yoko-cosplayare <-- högsta prio

 

* "Lucky Star-dansen" (garv)

 

* Yoko-cosplayare <-- näst högsta prio

 

Så, det var väl de tre viktigaste. Går det inte att hitta något av dessa alternativ så nöjer jag mig med film/bilder på någon som cosplayar som Yoko...

 

[hide=]Ja, jag önskar att jag kunde följa med.[/hide]

Haha, vad desperat det där lät ;)

Det enda jag har i kameraväg är min 2 mpix-mobil med halvdålig bildkvalitet och en 3,5 mpix digitalkamera med halvbra bildkvalitet. Men Kakan kommer dokumentera en hel del, samt att Uppcons hemsida alltid har sitt galleri ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom just hem därifrån ^^ Skitt kul måste jag säga att det var. Hmm men du sceleris träffade jag dig där igår :D jag tror jag träffade dom flesta ifrån anime.se som skulle ditt, flaskis, Kakan, Hellis, Skatan, Doppler, rotfrukten. trevligt folk hela bunten men Hellis var lite läskig ibland ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kom just hem därifrån ^^ Skitt kul måste jag säga att det var. Hmm men du sceleris träffade jag dig där igår :D jag tror jag träffade dom flesta ifrån anime.se som skulle ditt, flaskis, Kakan, Hellis, Skatan, Doppler, rotfrukten. trevligt folk hela bunten men Hellis var lite läskig ibland ;)

 

Hellis är alltid läskig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jäkla gubbe på busshållplatsen kallade min MAi docka en barbie. Men det var tok roligt på uppcon. Vi måste ordna så alla Stockholms animare och närliggande kan mötas snart igen.

 

Haha, den var bra!

Gamla gubbar hänger inte med i svängarna, men jag kan förstå honom. När man inte vet kan man bara tro, eller vad man ska säga =_=.

 

Själv var jag på Uppcon, skit kul var det!

Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa Uppcon arrangeras ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...