Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa skådespelaren


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Hmm, får nog droppa in med ett par ledtrådar. Den här var kanske lite väl svår att lista ut.

 

Kan ju inte gärna nämna titlar på något då det bara är att bege sig till IMDB och kolla cast-listan. Men om vi säger såhär; denne skådespelare har i mitten på nittiotalet spelat en ung marinbiolog i en dassig serie. Denna serie var mer eller mindre början på en mer och mer blommande karriär för en av nätets idag mer frekvent "browsade" amerikanska skådespelerskor. Ni får absolut inget namn på henne, men kan tillägga att hon av många anses vara världens sexigaste kvinna. Hon är född 28:e april 1981. Nu får det fan räcka. XD

 

Haha, det här kanske blev mer av ett google-maraton nu, men skit samma. ^^

 

Lägger till fler ledtrådar och eventuellt någon ytterligare bild om det blir så att vi står och trampar här för länge.

 

EDIT: Såg att denne skådis inte ens har en bild på IMDB, så jag lägger till rollfigurens förnamn, så att ni kan se om ni hittat rätt; Keith

 

EDIT 2: Tjejen som antagligen är länken till denne skådis (om man läser ledtrådarna ovan) spelade en tjej som heter Nancy i en inte särkilt gammal film där det visuella påminner mycket om en serietidning.

 

(Bah, är ju inte direkt så att det i detta fallet handlar om att känna igen skådisen längre, han är nog för okänd. Säg till om jag ska ta en helt ny skådis istället ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag tror faktiskt inte att någon kommer hitta killen, så jag kör på en ny bild/ny skådis helt enkelt.

 

Mr Mystery ovan

Kan ju avslöja att skådespelerskan jag pratade om är Jessica Alba som vid fjorton års ålder spelade mot just Brian Wimmer i den extremt sunkiga 90-talsversionen av TV-serien "Flipper".

 

Aja, nu till den nya bilden/skådisen. Den här bör vara enklare minst sagt. ^^

 

OBudnHhCZ.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja ja ja, okej då! Bruno Ganz! Okej? Nöjd nu? >:|

 

Ja han som spelar Hitler på bilden är Bruno Ganz. Men nu var det så att jag söker personen som spelar den unge gossen med kepsen/baskern man ser framför Bruno.

 

HE HE HE så louffi den.

 

Bruno Ganz är rätt, kulan är din!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...