Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

JockeII

Kagrra

Rekommenderade inlägg

Skulle bara se om det är någon annan än jag här som lyssnar på detta mycket bra bandet?

Lite info

Shizuku PV, en av mina favoritlåtar

Dom är ju lite kända för sina kimonos dom brukade använda och att sångaren var relativt svår att bestämma kön på. Dom har dock ändrat stil rätt mycket nu, vilket är både bra och dåligt imo.

kagrra.jpg

2006.4.4Kagrra,_0512.jpg

Dom har iallafall gjort många många bra låtar, och har du inte hört något av dom så rekomenderar jag att du införskaffar några album snarast. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Skulle bara se om det är någon annan än jag här som lyssnar på detta mycket bra bandet?

Lyssnar och lyssnar, jag har hört en hel del av Kagrra, bland annat Shizuku. Ett bra band med några riktigt bra låtar. Har dock kanske inte gett dem den uppmärksamhet de förtjänar. Nej, känner genast att jag måste skärpa mig och lyssna på dem.....

Något album som är extra bra?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ja det är ju just deras album Shizuku som dom släppte senast. Sen Miyako är mycket bra det med.

Ok. Tack så mycket för tipsen. Ska försöka lyssna in mig på dem. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Kagrra är meget bra, synd att det är lite svårt att få tag på allt. Men det jag har hittat är mysigt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu