Hoppa till innehåll
Anime.se

angående Gundam seed destiny DvDs


spånjesus
 Share

Rekommenderade inlägg

som det stod där du tryckte :P

 

jag är väldigt konfunderad över denna serie, har precis brännt tusenlappen på Seed boxen. stirrade igenom alla avsnitt å är nu sugen¨på att kika igenom Destiny. lyckades låna ett par skivpr av en polare men kom bara till avsnitt 35 lr nåt för där tog det slut :(

 

har dock ett problem. kan inte hitta nån som säljer alla boxar, har varit inne på dom sidorna nämnda i den klistrade posten plus ett antal till.

men ingen verkar sälja dom sista avsnitten av nån anledning. som jag fattar det finns det 9 volymer. men hittar bara upp till 7. förhoppningsvis har jag fel.

 

undrade förhoppningsvis om nån som känner till nån annan onämd sida där dom säljer. förhoppningsvis inom rikets gränser

 

förlåt om jag lyckas göra folk irriterade genom den här posten för jag vet mkt väl till om gudam posten men känner inte att jag klarar av att pressa igenom 57 sidor på mitt sketna modem (av nån anledning tycker bredbandstomtarna att vi ute i norrlandsskogen inte är värda bredband :( )

plus en viss rädsla för spoliers.

 

 

 

tack för alla vettiga svar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...