Hoppa till innehåll
Anime.se

Mushrom POWER! STORA NYHETER!


Hellis
 Share

Vad tycker ni?  

28 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycker ni?

    • Den är bra, MUSHROOM POWER! (Väldigt bra)
      7
    • Den är bra... (bra)
      12
    • ok
      6
    • Du är ute och cyklar (dålig)
      3


Rekommenderade inlägg

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

 

Haha! SOFTISH! Se till att fylla i linjerna lite bara ^^

Du behöver ju inte ha världens hårdaste penna, kör lite med mjukt med.. Det blir soft lovar jag dig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Hmm.. Som sagt så ser jag att du har "smetat" ut det vääldigt mycket.. Se till att sudda bort det utsmetade blyertsen så kanske det blir lite bättre kvalitet.. Ett tips är att "färglägga" bakgrunden så dina karaktärer kommer fram bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ville bara säga att all fanart är bra fanart.. (i detta fall) ^^

 

Jag vill gärna se folk som johanz off Zaffe's version.....

 

Här är lite art Btw....

 

http://img78.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Scan10002.jpg

http://img78.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Scan10001.jpg

 

PS:Ska snart lägga upp en 6-7 sidor.... So fort ivan har scannat :P.. Var på semester.....DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

wow, trodde inte jag skulle gilla det här SÅ HÄR mycket! Handlinen är verkligen intressant, jag vill verkligen fortsättningen på detta! Du varierar ganska mycket med kameravinklar, vilket är skitbra, det gör serien mer flytande. Denna serie, och framförallt du har potential! Försök bara göra lite tjockare lineart, eller åtminstone rita lite kraftigare så scanningarna blir mer tydliga. väntar med spänning på fortsättningen!;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok... jag har tittat på de senaste sidorna... Jag saknar.. dramaturgi och bakgrunder...

 

Jag förstår inte vad som händer, vilka som är inblandade, och var de är.

Det behövs mer skillnad på karaktärerna, och även om man kanske inte behöver bakgrunder i varje ruta, så måste man veta var karaktärerna befinner sig. Jag har inte sett några bakgrunder eller miljöbilder på flera sidor...

En scen bör inledas med en miljöbild, så man ser vad som händer. Sen kan man gå in mer på detalj, eller ibland ta bort bakgrunderna helt (rekommenderas dock bara för närbilder eller rutor där bara karaktären bör vara i fokus).

Sedan för rutinen... bara att teckna på, titta på verkligheten och använd dig av den.

 

jag låter som mina lärare.. o_o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mer kritik!!! (Alltså jag vill ha mer)

 

 

Jag är väl medveten om att det saknas bakgrund... Men det ska ordnas,

Jag gjorde dessa sidor i en skakig bil och för att se till at inte det skulle bli alldeles fult skippa jag dom.. ska däremot snart lägga up tuschade bilder.. MED bättre bakgrund...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...