Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Fattar inte hur man kan nämna Full Metal Alchemist och Full Metal Panic i samma mening?

2 helt skilda saker, 2 helt skilda historier. Det är lustigt att läsa det faktiskt.

men men....

 

Full Metal Alchemist, läste mangan först, verkade ok. Serien har ganska stora skillnader, vilket i sig är mycket bra. Så man blir överaskad.

Serien sträcker sig över 52 avsnitt om de inte luras. Vilket de kan göra.

 

Och Square-Enix sponsrar vad jag vet bara FMA, de gör den inte eller? Skulle vara otroligt lustigt i sådana fall. De ska göra ett spel om det ja. Kommer ju troligen inte hit men vem vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FMA är den bästa serie jag någonsin sett. Jag betvivlar att det GÅR att anse den som fålig elle runder medel Och den som gör det har jag ingen respekt för. Enkel fakta inget annat. Jag är egoistist till sinnet men, men. Inget att haka upp sig på...

 

 

självklart kan man anse att den är dålig. många av mina kompisar tycker att anime i allmänhet är fruktansvärt dåligt. men det kan ju även vara så att man endast tycker om en viss typ av anime och därför ogillar serien och tycker att den är dålig.

 

personligen tycker jag att den är mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...