Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Det är klart det varierar beroende på vad man föredrar. Men mangan är nästan alltid bättre när det kommer till handling och karaktärsutveckling, lite i stil med det Johanz nämnde. Personligen så varierar det. Animation erbjudar mer på ett sätt och manga mer på ett annat sätt, IMPOV!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inte riktigt orkat läsa vad som hänt så ni kanske kommer hänvisa mig till vad jag ska skriva etc :P det kommer ta en tid med det här kommer bli en av mina nya hem iaf :P

 

Nog om det :P jag tycker FMA är en bra serie ;) den följer inte heller mangan vilket är skoj. så man vet inte vad som kommer hända ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg nyss det första avsnittet av Fullmetal Alchemist nyss, blev lite chockad när jag såg de groteska scenerna i början men senare gillade jag den bara mer och mer. Påminner mig lite om Trigun när han vandrar genom Öknen till någon avlägsen stad! Det här är en serie jag ska följa helt klart! Gillar Al's skräckinjagande utseende och hans pippiga röst :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag sörjer en hjälte.. faan oxå! *lipar*

 

FMA är så bra att ja börjar lipa hela tiden.. å jag lipar aldrig!!

Jag antar att du överdriver. Men

 

 

!!!!SPOILER!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Att Huges dog var tragiskt och oväntat... Men det gjorde Serien bara bättre...

 

 

 

 

 

 

!!!!SPOILER!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag sörjer en hjälte.. faan oxå! *lipar*

FMA är så bra att ja börjar lipa hela tiden.. å jag lipar aldrig!!

 

Jag antar att du överdriver. Men

 

I sure hope so!

 

VAD SÄGER Du!!!!????

HUGHES HÄRSKADE FÖR F*/***N HAN VAR JU COOLAST I VÄRLDEN!!!! VARFÖRR!!!???? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!???+

 

Mekurion, om du skriver utan capslock och motiverar till varför du tycker så som du tycker så hade det underlättat en hel del. Svårt att ta ditt inlägg seriöst så som det är skrivet nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

jag kan den första låten utantill! *stolt* tog mig bara 4 timmar.. *puh*

 

men båda dom två nya är kassa.. låten i början är kass men den passar endå bra te FMA..

 

imorrn kväll är det FMA-kväll! då kommer pojken å polaren hem te mig så ska vi se alla avsnitt från 1 till 26 eller va det ligger på nu.. ska bli skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...