Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 months later...
  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Troligtvis vet ni väl redan om det, men om det finns någon som missat det så står det i senaste nummret av Manga Mania(nr6) att FUNimation kommer att börja ge ut FMA på DVD tidigt år 2005. Den lär man ju förhandsboka så fort som det är möjligt. Hoppas nu bara att det blir möjligt att ha Japanskt tal o engelsk text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade ingen aning om hur de brukade göra. Själv har man ju upptäckt det här med Manga o Anime först det här året så man ligger lite efter om man säger så. Har för mig att jag läste någonstans i forumet att det fanns vissa Amerikanska utgåvor där inte Japanskt tal o engelsk textning va möjligt att få utan bara engelskt tal. Och vem vill se ex. Rurouni Kenshin med engelskt tal. Något löjligare har jag inte hört.

Nu är det bara att vänta på att det här året ska ta slut så att man får inhandla FMA på DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kommer det ingen manga?

 

Stålalkemisten är baserad på en manga med samma namn, som för närvarande finns ute i 9 volymer, om jag inte missminner mig. Serien publiceras i tidningen Gangan, förlag Squarenix.

 

Hum, trodde det bara kommit ut åtta volymer? Om jag har förstått det rätt så går historien i animen och mangan åt olika håll? Det är därför jag inte har läst den, vill vänta tills jag har sett alla avsnitt i anime serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har cartoonnetwork så sänder dom den,TROR jag (notera "TROR")

det kanske var i USA,kolla tåden "TV4 satsar på anime" där står det en massa.

 

det vill jag också veta,om man kan inhandla den i sverige alltså

 

 

Det kommer ju TV-spel nu också, något för g00fy... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...