Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Dancing Moon

Raipod : Jrock & visual kei-podcast

Rekommenderade inlägg

raipod.gif

Jrockföreningen Raison d'être har startat Raipod, en podcast/internetradio om jrock, visual kei och närliggande ämnen. Än så länge har tre avsnitt kommit ut och nu börjar det verkligen likna något!

Avsnitt #1 : Presentation av bandet Ayabie & D'espairs Ray - Mirror recension

Avsnitt #2 : Bo i Japan & Kagrra, - Shizuku recension

Avsnitt #3 : Intervju med D'espairs Ray, presentation av bandet Dir en grey och The Gazette - Stacked Rubbish recension

Läs mer och ladda ner podcasten här

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Vad trevligt! Äntligen en svensk podcast om japansk musik, detta måste vi fira :D . Har lyssnat på de som finns ute, och jag tycker att ni har lyckats bra. Intressanta band och vettiga diskussioner. Segmentet om att "Bo i Japan" uppskattades verkligen, det är något jag går och funderar på själv.

Så fortsätt i samma stil! Ganbatte!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det funkar ju inte! >:)

När jag trycker på "lyssna på programmet" (på avsnitt ett) så säger den "sidan kan inte visas". Är det min dator eller är länken kass?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Shit!! Hade faktiskt glömt av att kolla efter nya avsnitt av serien. Var inne nyss och upptäckte att avsnitt 5 har släppts. Får ta och genast ladda ned och lyssna igenom. De 4 föregående avsnitten har varit intressanta, så det skall bli intressant.

Keep up the good work!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu