Hoppa till innehåll
Anime.se

Animekväll i Borlänge?


Rekommenderade inlägg

Första inlägget och jag börjar med att kräva saker :P

 

Vore trevligt om man kunde ordna någon slags animekväll här i blge där man bara slappar och kollar på lite anime. Nån som har en projektor och en någorlunda stor lägenhet eller annan lokal?

 

Någon som är intresserad?

 

Tog bort delen om XBoxen för den är tyvärr såld så jag har ingen sån att använda som uppspelningsmaskin.

 

Edit #2:

Har skaffat bärbar som kan användas för uppspelning, men är fortfarande ingen som är intresserad? Vore tacksam för något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Om du hade bott i Malmö så hade vi kunnat göra det ;) jag kan fixa stora lokaler nog för att kunna slänga in ca 350 pers om du så vill :)

 

När jag bodde i Hässlehom så hade jag alltid med mina kompisar en privat kväll i biografen (min vän va chef på biografen). Men den tiden är borta nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du hade bott i Malmö så hade vi kunnat göra det ;) jag kan fixa stora lokaler nog för att kunna slänga in ca 350 pers om du så vill :)

 

När jag bodde i Hässlehom så hade jag alltid med mina kompisar en privat kväll i biografen (min vän va chef på biografen). Men den tiden är borta nu :(

 

Ska lägga det på minnet om jag flyttar ner till Malmö någon gång. Jäkligt najs med en hel bio föresten, synd bara att det var i Hässleholm :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...