Hoppa till innehåll
Anime.se

Min J-Rock låt.


saiyoucho
 Share

Rekommenderade inlägg

ah så du kom tillbaka :D

Vi fpr ofta folk som kommer och spammar andra foums osv här och almänst slösar allas bandbredd eftersom ingen orkar gå in på deras sidor.

 

jag vet inte ritkigt vad jag ska tycka om låten. känndes lite repativ, jag + 99.9% av sverige förstår inte tilräkligt med japanska för att få ut om det är någon djupare mening i texten så kan inte direkt komentera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah så du kom tillbaka :D

Vi fpr ofta folk som kommer och spammar andra foums osv här och almänst slösar allas bandbredd eftersom ingen orkar gå in på deras sidor.

 

jag vet inte ritkigt vad jag ska tycka om låten. känndes lite repativ, jag + 99.9% av sverige förstår inte tilräkligt med japanska för att få ut om det är någon djupare mening i texten så kan inte direkt komentera.

Fast även om många inte förstår Japanska tänkte jag att det finns många fans av Japansk musik på såna här forum. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha. Vafan. Den är ju nästan bra. Med en bra studio där musiken inte totalt överröstar rösten så kan det gå vägen. Sedan är väl mitt omdöme inte värt särskilt mycket.

Alla omdömen betyder något. =)

O jo jag skulle behöva tillgång till en studio, men det är lite svårt just nu. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förutom att din röst inte hörs riktigt så var den ju riktigt bra. Tummen upp!

 

Är det några fler med dig som spelar musiken eller har du själv mixat ihop den i något program?

Har själv gjort allt i Fruity Loops och Cool Edit Pro.

Det enda jag fått hjälp med är översättningen av sångtexten eftersom jag inte kan tillräckligt mycket Japanska för att skriva texter än. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musiken var bra, rösten var inte bra. Finslipa lite på det och det kan bli riktigt sjyst!

Anledningen till att rösten inte är lika bra som tänkt är att det är inspelat mitt i natten, så ja måste hålla rösten nere pga grannar.

Sen har jag också en del problem med den lilla inspelningsutrustning jag har.

Tack för att du lyssnade.

Det är bra att se vad folk tycker så jag vet vad jag ska ändra på tills nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar då inte varför ni klagar på rösten, tycker att den hördes utmärkt. Visst kunde det säkert hörts bättre, men det är ju inte rösten som är dålig i så fall utan inspelningen.

 

Gillar både musiken och rösten. Diggar skarpt pianomelodin i början. Skitbra! =)

Jo jag gillade pianot. Piano är ett av mina favorit instrument. x3

 

Ohh. jag måste säga att det var mycket bättre än vad jag förväntade ig att höra. Lite repitivt och kanske inte helt i min smak men ett riktikt solidt spår ändå. Du måste hålla oss uppdaterade med mer låtar

 

Du har en skön röst också.

 

Tack tack. =P

Jag kommer förmodligen att posta om nya låtar på min blog på moonsoul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...