Hoppa till innehåll
Anime.se

Ramas galleri. Realism Jam färdig


Rama
 Share

Rekommenderade inlägg

Gamla bilder över strecket, nya bilder under strecket.

 

Jag lade de gamla som länkar, för det blir så tungt för modem att dra upp en massa gamla bilder som man kanske redan sett.

 

Gasmasken...ja

En inte så ortodox enhörning

Scaven

Mutant med dålig tandvård, och sämre synfält

Ett mindre underlig motiv

Ärr

Gammal karaktär. Akvarell

VOID figher. Akvarell

Mögel

Void fighter

Oldie

Random creepy figure

Random doodles

 

Librarian

Evening Cloak

Poe

Goblin

Santa Skalle

Dum bild som jag borde gjort klart

En annan dum bild som jag borde ha gjort klart

Duck

Changeling

 

Voidporträtt

Mer voidporträtt

Halfärdig affisch till Void

Test med bläck och målarpenslar

 

Furion

Briar matches

 

_______2010__________

 

 

war_gorilla_wip_2_by_narasimha-d30miyc.jpg

 

Jag har äntligen börjat jobba med att försöka bli bättre på digitala medier. Mina scannade bilder ser ut som skit, så jag får väll lära mig att städa upp dem. Under tiden så lär jag mig att rita digitalt.

En annan karaktär som jag kanske ska använda i VOID. Krigsgorillan.

En vampyrmutantgorilla som slåss mot skurkar i sin krigsgaffeltruck.

Kommer förmodligen att vara med i SDT 2011.

 

 

briar_pagetest_by_narasimha-d30y7gd.jpg

 

Jag ville göra serier med vattenfärg som medium. Det kanske inte var en så bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Arla-kanninen:

 

Ska försöka rota fram var jag la tuschpapperna. Måste nog städa vid närmare eftertanke. ;)

 

Hmm, mina tuschpennor är halvdöda verkar det som, nu när jag checkar till dom så här i förbifarten. Måste köpa nya, dom jag har har jag tvingat det sista ur tror jag.

 

Nice, nu blir jag motiverad. Måste sätta mig och skriva klart bion, det är det största hindret nu.

 

 

Paddan:

 

Tack, jag ska försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det är också hon. :)

 

Måste bestämma mig för ett namn snart. Det är svårt att skriva storyline utan ordentliga sätt att nämna karaktärerna.

 

Nästa gång jag postar en uppdatering kommer den att innehålla en bild av hela henne för en gångs skull. har fokuserat på hennes ansikte så mycket att jag knappt kan teckna henne hel och hållen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Fürbannat bra. Gillar det lite bisarra och smått obehagliga temat som du har i de flesta av dina bilder. Sen är din fanatiska detaljrikedom också att beundra.

 

Önskar att jag hade mer tid att uppdatera mina egna skills.

 

Detaljer är kul. Av någon anledning blir jag däremot aldrig helt klar med någon bild. Kanske beror på att jag alltid hittar något mer att fylla i med fnuttigt små detaljer som tar förgnuttat lång tid att faktiskt göra, i alla fall om man arbetar i mitt snigeltempo.

 

Påminner mig om den här konstiga filuren. :D

 

 

Nice. Jag kommer ihåg att jag tyckte att den liknade något jag sett någonstans när jag gjorde klart den, men jag hittade inte klippet igen. Gillade verkligen det klippet ska jag säga, så tack för att du gav mig möjlighet att lägga till det i favoriterna igen. Måste få grepp om varför mina bokmärken leker yatzi och försvinner hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tacki.

Gillar den lite mörkare och, som Helob säger, smått obehagliga känslan som ibland finns i folksagor. Gamla folksagor alltså. Innan det blev disney av dem. Inte för att det något fel med det heller, men allt ska inte vara glatta kulörer enligt undertecknad.

 

Dessutom är mina försök till färgsättning ganska patetiska. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Egentligen så ska han skratta hysteriskt och sjunga om att han kan farma överallt.

 

 

Har faktiskt plockat en kill med ultimate utan att mena det. Hans medspelare behövde ta en paus eftersom de skrattade så mycket. Det visade sig att de hade försökt få honom att gå tillbaka till fontänen, men han menade bestämt att han var säker där han var. Sen kom blixten och tog honom. Och jag blev helt förvirrad och undrade vad som just hade hänt.

Tror att jag har replayen nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...