Hoppa till innehåll
Anime.se

Forumträff, ngn som är intresserad tro?


Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

    • Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15


Rekommenderade inlägg

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Alltså, jag tycker själva poängen med detta är att vi ska träffas och lära känna varandra utanför forumet. Tror inte det är ngt man kan göra på ett LAN så där jätte bra. Som du sa, så var det bara en idé. Alltid välkommet med sådana : )

 

Det finns parker här i sthlm. Ofentliga parker där man får vara och göra i stort sett vad man vill. Om man träffas i en sådan och så tar vissa med sig (Jag, och några till antar jag) prylar till saker man kan göra. Tex, om vi skulle ha en femkamp, så kan vi fixa rep för dragkamp osv. Brännbollsprylar för det, osv osv. Ni hajjar.

Samtidigt har vi med oss lite musik, så vi kan chilla till det, kanske ta några bira de som vill, och bara umgås.

Efter det drar vi och käkar.

Jag tror helt ärligt att det inte kan bli mkt bättre för just det ovanstående ändamålet. Att lära känna varandra. Aktiviteterna är liksom bara där för att fylla ut tiden med ngt, fast samtidigt ha roligt.

 

Vill höra mer om datum då folk kan träffas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar bara lite om det ska vara en endagsträff? Låter ju lite så på er, och då vet jag inte om jag är så intresserad av att komma :/ Att åka tur och retur till STHLM över en dag kostar på tok för mycket..

 

För övrigt är det kanske lite sent med en träff i augusti? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, om det är endagsträff eller inte spelar ingen roll för mig. Men om det ska vara 2 dagar, så är första dagens aktiviteter det viktigaste att komma på.

Skutty, tror du inte att det blir dyrare att stanna två dagar? Jag menar om du inte har någonstans att stanna så blire dyrt med motell/hotell.

Om ingen här är frivillig att dela rum med dig dock.

 

Herid, det vore grymt nice, men det låter mer som att det skulle kunna göras i vilket fall som helst. Av de som är intresserade. Att ändra alla planer för denna träff tycker jag är rätt dumt och onödigt. Allt kommer bara bli fucked up, och all ansträngning känns bortkastad.

Jag ska iaf fundera på att komma upp. Det låter grymt nice!

 

Jag vill fortf, att folk ska säga när dem kan träffas...

 

Tack Gafvert. Det underlättar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ElgeN, övernattning fixar jag relativt lätt, känner rätt många som bor i Stockholm, så.. Skulle i och för sig kunna vara ett par dagar i Stockholm utan att det var forumträff, så endagsträff går ju bra det med. Hehe, jag som inte tänker.. :} Jag kan i princip när som helst, förutom nu på sommarlovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det skulle vara trevligt med en femkamp eller något sådant.

Men ifall det nu blir en tvådagarstjofs så skulle jag behöva någonstans att sova. Så ifall det finns någon snäll individ som skulle kunna låta mig sova hos sig så säg gärna till. Annars kommer det nog bli för dyrt för mig.

 

Annars passar de flesta datum mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DOH! Att jag inte tänkte på det. Man måste ju inte göra så kostsamma saker. Det där med 5-kamp å så är ju lysande.

 

Jag röstar för en endagarutflykt, men de som vill mer kan ju alltid stanna.

 

Jag kan nog vilka datum som helst, fast det är ju ____Naruto____´s pappa som skjutsar, så jag kan inte bestämma så mycket..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, som sagt. Datum röstas det om i den andra tråden i detta forum, men jag antar att det kommer hända ngn ggn i slutet av augusti, eller ngn helg senare efter att skolan börjat.

 

Ja, jag antar att du läst igenom de flesta inlägg så jag behvöer inte breifa om vad vi ska göra.

 

Skriver upp dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är helt klart intresserad av en forum-träff. Och till Stockholm kan man u åka tåg (måste ändå snoka lite i Sci_fi Bokhandeln he he)

 

Frågan är om jag har råd, tid etc. Nämn bara tid och plats!

 

Att jag inte sett detta tidigare.

brade Japs, då åker vi sammtidigt!

måste dock vara en helg för att det ska funka för mig!

är datum bestämt än lr?

orkar inte kolla igenom alla 7 sidorna 56k modem T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK, om ni åker iväg och träffas den helgen så blir det mer utrymme för oss andra på http://narcon.sverok.net/.

...Och de som inte sitter i Örebro och glor på anime eller dansar DDR, kanske väljer att göra det i Västerås: http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=3771

 

Vad jag vill säga är alltså att helgen 28-29 augusti är det inte mindre än TVÅ konvent med animeinrikting att konkurrera med. Risken är att ni inte får så många på ett möte då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!/&"(/!#&(/!"#

'

WTF *SLITER I HÅRET*

 

Jag börjar bli lite smått galen...

Snart skiter jag i detta, men aja. Jag tror jag PMar alla och ser vilka som VERKLIGEN är intresserade. Efter det så bestämmer jag ett datum med anji och doc, sedan så PMar jag igen och ser om de flesta kan. De som inte kan får vi ha en ny träff med en annan ggn helt enkelt.

 

Ngt sådant får det bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...