Hoppa till innehåll
Anime.se

Forumträff, ngn som är intresserad tro?


Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

    • Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15


Rekommenderade inlägg

Hej alla Glada Anime/Manga freaks.

 

Idag hade jag tänkte kolla om det fanns några personer här på forumet som skulle vara intresserade av att ha ngn typ av Träff? Kanske käka lite ute, för att gå på krogen efter och ta några bira. Ja, jag vettifan, så en omröstning om hur många som är villiga att göra detta är vad denna tråd går ut på, samt hitta på förslag som man kan göra.

 

Well, it's up to you guys!

 

Att jag valde just sthlm är delvis för att jag själv är härifrån, men samtidigt är rätt många härifrån + att det finns en hel del att göra.

 

Folk som visat intresse hittills:

ElgeN

ikkari

Docster [moderator]

Anji [moderator]

Hellsinger

Zaphod

lerusius

Yumeni

NagisaKaoru

zaffe

Tohbe

Z0nE

_____Naruto_____

Yrat

Kaboki

Kiko

SkuttyWan

Gafvert

Japs

MP

 

Nu är det 20 pers som är intresserade. Skulle gissa på att cirka hälften bangar ur, det är sannolikheten iaf. Skriv i tråden om ni är 100% säkra på att ni vill med.

Tack! : )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

ikkari, det var faktiskt bara din idé från början, fast det var väldigt märkligt att du tog upp det med mig som du gjorde med tanke på att jag hade tänkt på det bara dagen innan. Riktigt skumt >:(

 

Aja, flera nu, komigen. Iofs ingen stress, jag tycker vi gör det ngn ggn i Augusti kanske? När folk kommer hem från alla resor osv, eller eventuellt kanske ännu senare. Det får ju dock inte hamna i glömska så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

_funderar_

 

_Ehm_ Varför funderar jag? Det är klart jag vill! Jag skulle utan tvekan åka upp till sthlm för att delta i en anime.se - forumträff (>:()

 

Alla åldrar skall vara välkomna (IMPOV).

 

Jag tog mig friheten att lägga till mig själv i listen elgen (^_~)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, självklart är alla åldrar välkommna men jag drog bara upp ett förslag. Först och främst vill jag/vi se hur många det är som är intresserade, sedan kan vi snacka om vad som kan hittas på. Och som Mr.M säger så kan de som bor närmare gbg hitta på ngt där. (Om dem nu inte vill träffa oss coola 08er :P) J/K T_T

 

Mera folk då, gogo. :)

 

Hellsinger: Ska jag skriva upp dig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom ner till sthlm då Mr.M? Du får väl fixa skjuts med ngn om du nu inte pallar cykla :D

Vore skoj iaf!

 

Vi kommer fram till ngt datum om några dagar eller så då?

 

Zaphod, jag skriver upp dig eftersom du visar intresse, ok? Det är inget måste att komma bara för att man är uppskriven, så du vet.

lerusius: Skriver upp dig också, missade dig =(

 

Så! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det säger jag med.

Jag är inte allt för aktiv nu (kan bero på att jag ligger i lumpen i 10månader) men det skulle vara roligt att träffa nya människor som tycker om manbga/anime.

 

Fixa ett datum kan jag se om jag har tid :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan, va trevligt att se. Nu är vi iaf lite folk så vi kanske kan snacka ihop oss om ett datum som passar. Jag skulle tro att jag rådfrågar lite på irc först, (Dem som är aktiva) för att sedan göra en ny poll med exempel på datum.

 

Aja, vi får se hur vi gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar väl ingen roll om vi delar samma intresse, eller? : )

 

Sålänge du kan komma hit utan problem så löser det sig nog. Skriver iaf upp dig.

 

Jag har förslag på datum, eller njae inte direkta datum kanske, men låt oss säga att vi gör detta ngn ggn i mitten av Augusti?

 

BRA / DÅLIGT ?_? You tell me.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...