Hoppa till innehåll
Anime.se

Forumträff, ngn som är intresserad tro?


Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

    • Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15


Rekommenderade inlägg

aah...jaha då va man tillbaka igen efter någon vecka elle två av isolering...(inget internet) under den tiden borde ja har kollat upp eventuela kostnader med bion och det andra men nej då...bara slappat och inte gjort ett skit...mycket dåligt av mig :blush::blush: >:( ...men det verkar som ni har hittat billigare förslag ändå...aja. har inte hört från min kompis än om han ska me...som sagt har ja ju inte haft internert...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 156
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

OMG! Det här börjar bli komplicerat. Kan inte någon säga ett datum. Kan man inte då får det vara till nästa gång. Kanske taskigt but shit happens!

 

b8q:

 

Så du säger att det är 2 evenemang då? Kanske dåligt att ha forumträffen det datumet.. Men jag måste kolla upp dem! Tack för länkarna :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni får ursäkta min frånvaro, och jag ska ta reda på lite fakta nu under dagarna, men inatt så kan jag faktiskt inte säga ngt bestämt alls.

 

Det datum jag trodde skulle vara bäst, är 28-29 Aug.

 

Jag återkommer inom snar framtid.

 

 

Btw, min frånvaro har berott på min dator. T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast om vi skulle komma dit tror jag att det inte kommer så många pga av att det är Luleå.

 

ok,men om vi har bästämt den 29 så måste vi ju hitta på något ganska snart...

 

(Pappa vill gärna veta vad vi har för planer, annars kan det stupa i spat!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pewi... Shit, vad mkt probs jag har haft med datorn nu på senaste.

Jag har äntligen fixat allt iaf. Det tog bara en vecka drygt. T_T

 

Jag tycker nog att du ska gå på den skivan Gafvert, det låter väldigt skoj faktiskt :)

 

Eftersom jag inte har kunnat hålla mig uppdaterad här spec mkt pga datorbrist, så jag har inte förväntat mig att folk bara ska kunna nu i helgen heller. Mitt förslag är att vi skjuter på det, men till vilket datum får vi väl eventuellt se.

 

Om ni andra har bestämt ngt så får ni gärna meddela mig. Jag kommer mer än gärna iaf. ^^

 

Jag kan ta det vilken helg som helst framöver iaf. Jag ska snacka lite med Anji och Doc, sedan kanske vi kan komma fram till ngt. =)

 

Peace all! Btw, hemskt ledsen att allt blev fucked up. Jag vill verkligen fixa ngt, för det vore väldigt roligt. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, detsamma detsamma.

Nu kommer nog burken fungera ett bra tag framöver iaf. Jag var tvungen att formatera den med en linux skiva för att det skulle gå, vilket var lite jobbigt att få tag på... Det löste sig i vilket fall som helst.

Det enda jag ska göra nu, är att göra en DriveImage, så jag slipper göra om allt om och om igen. *HapPY*

 

Du får langa pics senare då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woo Gafvert! Det där ser gott ut (!)

 

Tråkigt det där med din dator ElgeN. Shit happens ;)

 

JO allt har blivet väldigt skumt nu. Jag kollar den här tråden mer å mer sällan nu. Men hoppas att det blir något innan det blir för kallt. trist å spela ex brännboll i snö(eller???)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...