Hoppa till innehåll
Anime.se

Shojo Stars


Marcus
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det jag som missar något eller har de hoppat över ett kapitel av Skip Beat! i det senaste numret? Jag menar, plötsligt har de
klarat auditionen för reklaminspelningen utan att man har fått veta hur det gick till.

 

har inte läst tidningen än men vart nyfiken på detta och kollade upp det.

 

 

akt 28 i nr 2 och nu akt 30 i nr 3 så vad hände med akt 29?

Grafiska sexscener? Nåja, köper den som pocket, hoppas inte det saknas där också för då antar jag att det har med licensrättigheterna. Detta låter dock som en grov miss från deras sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tidningen har inte lagt av med Skip Beat, men man kan ju tänka sig att de snart kommer göra det när pocketutgivningen går om tidningen.

 

om dem stoppar in akt 29 i nästa tidning så skulle det bli det sista annars så skulle den sluta efter akt 31, som det står i slutet på akt 31 "fortsättning följer i pocket"

 

edit: hade missat att det fanns akt 31 i nr 3 också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det stämmer som det står i tidningen att "fortsättning följer i pocket, så är det volym 6 ni ska börja köpa från. Tror att kapitel 29 är i den pocketen också. Men själv har jag volym 1-3 i pocket och jag tycker att serien är värd att äga (och läsa om) även i det formatet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...