Hoppa till innehåll
Anime.se

Var inhandlar jag anime? [Länkar]


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

hm, tänkte köpa lite anime från amazon men kan dom verkligen gå för 40kr? massa limited boxar som "nya" som går för 3~ dollar inkl. frakt.

 

Allting blir så mycket lättare om du bifogar en länk med ditt inlägg =D

 

 

För övrigt är Amazon en väldigt legitim affär, så säger de att de kränger grejer för trettio spänn så stämmer det nog. (Fast 3 dollar inkl. frakt är lite billigt, säker på att frakten är inräknad?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah, ber om ursäkt.

 

http://www.amazon.com/hack-SIGN-Uncover ... 091&sr=8-5

 

jo frakten är inräknad, stod det iaf om jag nu fattade rätt ;x.

Det där är inte från Amazon i sig. Det är genom privatpersoner och typ "privatbutiker" (som, jag tror, ofta inte skickar utanför USA).

Jämför sidlayouten mellan Amazons lagerprodukter och "begagnat"-grejer så ser du skillnaden.

http://www.amazon.com/dp/B0000C2IW8/

http://www.amazon.com/dp/B00003CXBK/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Någon som vet var jag kan hitta den Amerikanska versionen av Black Lagoon boxen som tar emot betalning via faktura? (dvs. den här: http://www.axelmusic.com/productDetails/704400083181)

 

Hittat den på ett fåtal sajter (som t.ex. axelmusic som länker är ifrån) men de tar bara kort, annars så stöter jag enbart på den nordiska releasen av den boxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var kan man hitta Hajime no Ippo?

På auktionssajter kanske. (Akta dig för piratkopior.) Företaget som gav ut serien (under namnet Fighting Spirit) gav upp med att ge ut animé i USA för några år sedan. Om du väntar så kanske Funimation eller något annat företag ger ut serien istället, men jag vet inte. "Don't hold your breath", som man säger där borta.

 

Någon som vet var jag kan hitta den Amerikanska versionen av Black Lagoon boxen som tar emot betalning via faktura?

Gamla go'a SF-bokhandeln har den, och där kan man betala via postgiro eller mot postförskott. Fast i gamla go'a SF-bokhandeln-manér är den 330 kr dyrare än på AxelMusic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var kan man hitta Hajime no Ippo?

På auktionssajter kanske. (Akta dig för piratkopior.) Företaget som gav ut serien (under namnet Fighting Spirit) gav upp med att ge ut animé i USA för några år sedan. Om du väntar så kanske Funimation eller något annat företag ger ut serien istället, men jag vet inte. "Don't hold your breath", som man säger där borta.

 

:/, okej. då väntar jag väll och hoppas på att dom lägger in massa extra material om dom bestämmer sig för att producera animen =). tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tar inte amazon.co.uk faktura annars? :S
You can pay by:

 

* Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express

* Debit card: We accept UK-based Maestro, Solo and Visa cards

* Amazon.co.uk Gift Certificates

Inget om faktura.

ok. Då kom jag ihåg fel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
Alltså jag hittar verkligen inte någon stans där man kan köpa

 

EF - A tale of memories och EF - A tale of melodies.

 

Det jag vill ha är typ Orginal boxar med Engelsk text. hittar bara utan text.

Någon som kan hjälpa med länk eller nått?

 

Vad jag vet så finns det väl ingen officiell översättning av EF, enbart fansubs och sådana går inte att köpa på dvd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Kanadensiska DVDBoxOffice.com verkar ha lagt ner verksamheten, åtminstone verkar det så eftersom webadressen slutat fungera och en googling inte ger mer än så.

 

Tråkigt, det var därifrån jag fick min fix av Mangafilms-DVDer under början av 2000-talet.

 

Förresten, har någon fler länkar till amerikanska DVD-butiker, som inte finns i listan ännu? Jag letar efter en R1-box som är lite knepig att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...

Letat runt bland de länkar som finns i denna tråden utan att hitta riktigt det jag söker efter (eller snarare utan att veta om jag hittat det jag söker).

 

Undrar om någon skulle orka peka mig i rätt riktning om jag som boende i Singapore vill inhandla Anime DVDs med Eng-subs? Spelar inte så stor roll om det kostar, huvudsaken de har många titlar och är etablerade/seriösa.

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Letat runt bland de länkar som finns i denna tråden utan att hitta riktigt det jag söker efter (eller snarare utan att veta om jag hittat det jag söker).

 

Undrar om någon skulle orka peka mig i rätt riktning om jag som boende i Singapore vill inhandla Anime DVDs med Eng-subs? Spelar inte så stor roll om det kostar, huvudsaken de har många titlar och är etablerade/seriösa.

 

Tack på förhand.

Hittar du inte det du letar efter ens hos Amazon?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...