Hoppa till innehåll
Anime.se

manga/anime kläder?


.jpboy
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo jag är också intresserad av att köpa något japanskt plagg. Skulle vara coolt med en japansk skoluniform för killar att glida omkring i när man gick i skolan. Numera är jag tokförälskad i uniformen som state alchemists' använder i serien Full Metal Alchemist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Archonia kanske vore ett ställe att titta närmare på? När jag sökte på Hellsing så dök det visserligen inte upp just t-shirts, men bl.a ryggsäckar och t.o.m en plånbok :) När jag däremot sökte på just t-shirt så kom det fram en hel del med diverse tryck.

 

Stället ligger dessutom i Europa så frakten bör inte bli så snuskigt dyr plus att man ju slipper tulla då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Jo jag är också intresserad av att köpa något japanskt plagg. Skulle vara coolt med en japansk skoluniform för killar att glida omkring i när man gick i skolan. Numera är jag tokförälskad i uniformen som state alchemists' använder i serien Full Metal Alchemist.

Tja, de har ju på j-list. Dock är den svinigt dyr. :|

 

Skulle själv vilja ha en, de är ju riktigt snygga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Archonia kanske vore ett ställe att titta närmare på? När jag sökte på Hellsing så dök det visserligen inte upp just t-shirts, men bl.a ryggsäckar och t.o.m en plånbok :) När jag däremot sökte på just t-shirt så kom det fram en hel del med diverse tryck.

 

Stället ligger dessutom i Europa så frakten bör inte bli så snuskigt dyr plus att man ju slipper tulla då.

 

 

Jag tackar för sidan.. Har faktikst sökt efter en sån här typ. här ska man in handla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Vi har en del i vårt sortiment

 

=========

 

http://www.narcon.sverok.net/

 

OjisanYa kommer att finnas där för att förse alla anime/mangnerdz (;P) med prylar, T-shirts mm.

 

 

I lager finns bla Naruto Head protectors, 150 skrivunderlägg, drösvis med nyckelringar, pins, mjukisar och balla actionfigurer från många aktuella serier och filmer (ja, även Steam Boy).

 

C U there! =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmmm.... det ska finnas en sida där man kan köpa lite ff grejjor... bland annat scvalls ( stava ) jacka... fast jag har glömt adressen ( står nog i SP ) fast för er som är sanna nes spelare finns det en skön sida www.hottopic.com. .. har bland annat hitttat en T-shirt som har en NES hand control och med texten '' nintendo keep it real... sen finns det en massa rockman grejjer och ... bry er inte om alll simpson och harry potter skit på sidan... om ni letar så svär jag på att ni kan hittar vad ni söker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
annars skulle man kunna ta o sy själv vad man vill ha... alltid ett bra o lite billigare alternativ än o köpa från utlandet...

o kom inte o säg att du inte kan sy, det e världens enklaste o lära sej =P

Jag håller med dig där, men det beror faktiskt på om man har tillgång till symaskin och kostnaderna för tyget man behöver, det är så olika beroende på var man köper tyget. Märkte det en gång då jag skulle köpa tyg. Det blev lite för mycket än vad jag väntat mig xD

 

Självklart kan man lära sig att sy, men det är nog inte det bästa att börja med något "större" enligt mig då det kan bli väldigt svårt ^^; dessutom tar det ju även tid att lära sig att sy =b

Bwa :) Själv skall jag sy en skoluniform inom kort...väntar bara på den nya symaskinen som skall ersätta den trasiga ._.;

 

Edit: Just det, glömde att nämna att det finns en affär i Göteborg som säljer långärmade tröjor och linnen med tryck. De kostar runt 200-300 kronor om jag nu inte har fel.

Affären heter Indigo och...adressen kommer jag inte ihåg >_< men jag skall se till att ta reda på det så snart som möjligt för de som vill veta.

Förklara kort vart det ligger går inte eftersom jag är så dålig på att förklara saker :);;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...