Hoppa till innehåll
Anime.se

ef - a tale of memories


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Kei var väl med i första säsongen? För jag trodde att hennes story sammanflätades med Hirono/Miyako =o

Detta ska dock inte vara en del av Keis historia i spelet utan en del av Miyakos, Keis ska komma efter den. Har inte spelat spelen själv så det är svårt för mig att svara med säkerhet, animen kanske nöjer sig med detta och hoppar direkt på dom två sista kapitlen.

 

Ska allafall sätta igång med ef spelet ikväll eller imorgon så får jag återkomma med ett säkrare svar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nu var det bestämt att det ska komma en uppföljare på ef animen med namnet ef - a tale of melodies.

oh you make me a happy puppy! :surprised:

 

hoppas fasen att dom gör det bra nu och inte shabblar bort det bara för att den kommer sälja på första seriens framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kei var väl med i första säsongen? För jag trodde att hennes story sammanflätades med Hirono/Miyako =o

Detta ska dock inte vara en del av Keis historia i spelet utan en del av Miyakos, Keis ska komma efter den. Har inte spelat spelen själv så det är svårt för mig att svara med säkerhet, animen kanske nöjer sig med detta och hoppar direkt på dom två sista kapitlen.

Okej, det är väl det mest troliga :)

 

Fast riktigt nice med en uppföljare! Om det är Shaft så lär dem inte sabba det :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Såg grymt snyggt ut och jag gillar låten som spelas också.

Jag också, väldigt vacker. Tycker dock att öppningslåten i Latter Tale, Emotional Flutter, är snäppet bättre. Inte för att jag tror att de ska ha ett endast instrumentalt intro men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
1
Första avsnittet tycker jag följer samma stil som tales of memories och eftersom det var bland de första bra animen jag såg på när jag kommit på att det faktiskt fanns annat än naruto och bleach så kan jag inte vara annat än nöjd med att den håller samma stil, hoppas det utvecklas till en lika gripande historia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Sett på avsnitt 11 nu, (ser segt me know)

SPOILER

Blev tårögd när Chihiro och Renji gjorde slut. D:

 

Så ser vi till att inte spoila folk /flaskis

 

spoiler

Blev tårögd när dem kysstes. Vackert och sorgligt samtidigt för att man visste att hon skulle glömma allt sen. D':

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...