Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - Favokaraktär?


icetc
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Min hjärna har klarnat något nu, sand tjejen e hon med solfläkten, sound tjejen är hon med klockorna som "frös" shikimaru... Just det, en till tråkig person, tjejen i rock lees lag, hon med vapenen. Ointressant...

 

Sand tjejen = Temari

 

Sound tjejen = Kin

 

Tjejen i Lees lag = Ten ten

 

Så nu var det fixat, hoppas du fattar?

Det är inte så krångligt som det verkar förstår då. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste igenom alla sidor och såg inte Hyuuga Neji en enda gång :surprised: Aww, kör till, han är lite trångsynt, men alla kunde ju förändras. Eller...?

 

Jo, just det. Efter vad jag har hängt med på så är Gaaras kanji en beskrivning av kärlek, fast med inslag av "död" i en del av uttalet. Således översätter Kishimoto namnet som "I love death". Aehm, tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En favorit är nog svårt att få fram, men att hitta vem man hatar mest i serien är inte svårt. Sakura ska dö. Långsamt och plågsamt. De får gärna dra ut på hennes blodiga dödsscen i 3-4 avsnitt, bara hon försvinner..

 

Dude! Chill out! Jag gillar henne inte heller men... Damm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En favorit är nog svårt att få fram, men att hitta vem man hatar mest i serien är inte svårt. Sakura ska dö. Långsamt och plågsamt. De får gärna dra ut på hennes blodiga dödsscen i 3-4 avsnitt, bara hon försvinner..

 

 

Inget fel i sakura, hon e ju rolig. Står där i varje strid och viftar med sitt lilla vapen, gör ingenting.... Döda henne långsamt. Hinata kan ersätta henne i laget, hon kan ju i alla falla paja chakratrådar...

ojoj, jag annar Sakura mördare. Ta det lite lungt så tokig är hon inte att ha med tycker jag. Hennes temprament är det ju inget fel på det lyfter kanske stämmningen lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...