Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Påbörjade ett litet projekt nu när TV'n var(är fortfarande..) borta och är nu klar! resultat...

 

lDfvhnDjx.jpg

ssOJWlyvL.jpg

vWpURZksB.jpg

 

Jag har alltså plockat isär den, målat den, moddat d-padden(så att den ska reagera mer precist) och alldeles nyss plockat ihop den igen. Drog in en liten 14"(lr nå liknande) tv och koppla in xboxen bara för att kolla att allt fungerar(och det gör det!), är riktigt nöjd med resultatet :D

 

Körde med en matt svart spray färg "Black Satin".

Hade tänkt slänga på ngn dekal också men när jag(som tur var) testade att göra det på en annan plast grej(målade den svart först) så märkte jag att den röda färgen jag tänkt använda knappt syntes alls mot det svarta så det hade nog inte blivit någon höjdare.

 

Var iaf riktigt kul att göra, köper kanske en till kontroll senare och gör en röd med färgen jag har :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Imorgon är det sista dagen på röntgenavdelningen Falun. Sedan ska man upp till Umeå igen för att studera vidare >:)

 

Och att ingen här har skadat sig och kommit till mig så jag fått titta hur ert skelett har sett ut är kanske bra för er.....dock kan jag lova att ni skulle få så snygga bilder att ni hade ramat in dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är, liek, hur tankad som helst, och värre kommer det bli innan nästa morgon gryr! I morgon har jag en inlämningsuppgift att arbeta på - finns det något bättre än fyllekod? Dessa underbart, kreativt idiotiska lösningar som verkar helt vansinniga i nyktert tillstånd - I CAN TASTE THE COLORS, DUDE...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sömn är överskattad, sömn kan kompenseras med kaffe. En kopp kaffe för varje timme sömn som du har förlorat och de ska drickas på morgonen. Sen för att behålla effekten måste man konsumera kaffe lite då och då under dagen för att hålla uppe effekten. Den vetenskapen kör vi med på mitt jobb, hoppas det hjälper för er som inte har sovit tillräckligt ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sömn är överskattad, sömn kan kompenseras med kaffe. En kopp kaffe för varje timme sömn som du har förlorat och de ska drickas på morgonen. Sen för att behålla effekten måste man konsumera kaffe lite då och då under dagen för att hålla uppe effekten. Den vetenskapen kör vi med på mitt jobb, hoppas det hjälper för er som inte har sovit tillräckligt ;) .

 

Alltså, min normalkonsumption på jobbet ligger på ca 10 koppar per dag. När man närmar sig 15 koppar så har kaffet omvänd verkan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sömn är en illusion som uppstår när man har för mycket blod i koffeinomloppet.

 

Dom senaste dagarna har jag somnat senare och senare (6ish) och vaknat runt 14 på eftermiddan. Men idag lyckades jag vakna 7 på något sätt. En orolig natt av vaket till halvsovande tillstånd :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev väldigt förvånad och imponerad när den först gissade rätt på Kamina men så tänkte jag att det kunde ha varit tur så jag testade lite mer. Den gissade rätt på Zaraki Kenpachi, Motoko Kusanagi och Golgo 13 men inte Balsa (serei no moribito). Dock fanns hon som alternativ, så helt fel var det inte ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meningsfulla fakta.

 

lol google

Spoiler

Sökord; antal träffar på Google

lol																	454 000 000 träffar
lolol																	2 720 000 träffar
lololol																	1 560 000 träffar
lolololol																900 000 träffar
lololololol																406 000 träffar
lolololololol																194 000 träffar
lololololololol																148 000 träffar
lolololololololol															96 400 träffar
lololololololololol															51 900 träffar
lolololololololololol															36 000 träffar
lololololololololololol															25 300 träffar
lolololololololololololol														27 100 träffar
lololololololololololololol														13 500 träffar
lolololololololololololololol														12 200 träffar
lololololololololololololololol														9 610 träffar
lolololololololololololololololol													6 470 träffar
lololololololololololololololololol													5 220 träffar
lolololololololololololololololololol													3 820 träffar
lololololololololololololololololololol													3 360 träffar
lolololololololololololololololololololol												2 270 träffar
lololololololololololololololololololololol												2 170 träffar
lolololololololololololololololololololololol												1 700 träffar
lololololololololololololololololololololololol												1 680 träffar
lolololololololololololololololololololololololol											1 910 träffar
lololololololololololololololololololololololololol											846 träffar
lolololololololololololololololololololololololololol											797 träffar
lololololololololololololololololololololololololololol											641 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololol										558 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololol										585 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololol										736 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololol										397 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololol									439 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololol									277 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololol									334 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololol									353 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololol								401 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololol								252 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololol								207 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol								185 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol							137 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol							563 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol							156 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol							104 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol						107 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol						130 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol						124 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol						114 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol					225 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol					159 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol					10 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol					6 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol				21 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol				13 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol				9 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol				6 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol			9 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol			7 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol			6 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol			10 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol		8 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol		7 träffar
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol		3 träffar
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol		17 träffar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...