Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Allt som hänt mig de senaste dagarna:

 

Sa upp mig i fredags, eller ja... det blev snarare obestämd ledighet! Jag dessutom nästan inhandlat skolböcker till nu i sommar (de är på väg!). Börjar läsa Juridisk grundkurs på tisdag (hoppas vi inte behöver böckerna just då).

 

Fick hämta min fulla bror halv ett i Trollhättan, natten till igår. (andra gången på två veckor)

 

Byggde igår om min garderob i största hemlighet efter alla konstens regler.

 

Monterade upp två nya hyllplan vid sängen, för att få plats med alla skit som ligger och dräller

 

Hittade och läste igenom flera av alla mina gamla Club Nintendo-tidningar jag hittade i nyss nämnda garderob, har en majoritet av numren som gavs ut efter -99, samt en PC-gamer, GameReactor (båda från runt 02-03), samt en produkttidning från Gamesmix (om ni minns dom =D)

 

Jag har dessutom sammanställt en fin liten talong till senare i sommar, innehållande en lista över Lisebergs alla attraktioner som vi skall roa oss med att bocka av under en väl vald dag.

 

Jag har också fått lära mig att man väldigt enkelt kan smyga in under Åbys nya staket, är ungefär 20 cm fri höjd nedtill som man likt en iller kan glida under.

 

 

Det är väl det jag gjort de senaste dagarna, köpte förresten första volymen av Toriko, samt de resterande tre böckerna i Ender's Game-serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Blev antagen till mitt förstahandsvalda utbildning på högskolan. Samma utbildning som jag misslyckades att komma in på förra året, tack går till det det flumm någon valt att kalla "högskoleprovet".

 

Yey!

 

heineken+ad..jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Missade att söka in till Japanska-ettan i höst... däremot finner jag tvåan på min lista... -.-

 

Hade jag dessutom inte tagit min gymnasierektors tips att flytta över lite betyg till ett samlat betygsdokument hade jag haft mycket bättre chanser att komma in på flera av de program jag sökt in till.

 

Däremot visade det sig att jag blivit antagen till GU nu i sommar ändå,

 

Lärareprogrammet, Mediekunskap...

 

 

Dunno om jag är speciellt sugen på att ta det dock, finns väl inte någon större marknad inom läraryrket... i mediekunskap... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om.

 

Det är därför man skänkte mänskligheten arga lappar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...