Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Mononoke Hime och FLCL har riktigt bra amerikanska dubbar, enda gången man faktiskt helt seriöst och allvarligt kan säga att de är mycket bättre än originalen.

Men det är klart, Mononoke var väl lite mer påkostad med sin amerikanska dubb, medan FLCL bara var bra.

____

 

Såg på Trade precis, allt om vad den handlar om får en nästan att slå folk som stödjer porrbranschen.

Men gör vi inte alla...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter mycket om och men bestämde jag mig för att skicka ut länken med

-videon till (nästan) alla på min MSN-lista. Det tog sin lilla tid att skriva ihop ett mail som tjänade syftet tillräckligt bra (ibland är jag en perfektionist), men till sist fick jag till något som jag blev relativt nöjd med. Nu är det bara att hoppas på att budskapet sprids.

 

I iz proud ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gör alla gäster som besöker anime.se klockan fyra på natten? Jag menar, på vissa forum kan det vara kul att läsa anonymt eftersom det postas intressanta videos osv. Här är det mest tankar som utbyts så jag förstår inte riktigt hur kul det kan vara att lurka?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så kan man faktiskt säga Grattis på stora feta 26'års dagen GB!

Hur känns det? gCKtEcpnl.jpg

-

Idag i och med min nya kurs fick jag rita av personen framför mig med min fail hand.

Självklart blev det en blandning mellan Yoko och Pyramid Head.

Dvs Pyramid Head med bröst.

Konstigt nog blev jag socialt accepterad. kQEEUhGvo.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt!

 

Kan även tillägga att jag såg Oprah precis. Jänkarnas senaste vapen i kamp mot barnfetma är att göra kakor och andra smarriga saker baserade på puréer. Tydligen är det bättre än att lära ungarna att käka mindre skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt!

nä det är nog ingen risk. de kommer säkert rensa ut en massa trådar och droppa ner oss till 200 igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt!

nä det är nog ingen risk. de kommer säkert rensa ut en massa trådar och droppa ner oss till 200 igen ;)

De skulle bara våga! Du glömmer att jag har fotografier på Sceleris i kortkort utan pantsu. Tänk om de magiskt skulle läcka ut till allmänheten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...